טיפים לטיפוח היופי



כיצד אפשר לשמור על עור פנים יפה ומטופח? אם את רוצה לשמר את מראה הפנים הצעיר והרענן שלך, או להפוך את מראה פנייך לחושני יותר כמו גם להבין מהי הדרך לשמור על שיערך - כדאי שתקראי את הטיפים הבאים לטיפוח היופי:

 מסכות טבעיות – השתמשי במסכות טבעיות. כיום ישנן מסכות טבעיות מעולות לעור הפנים ולטיפוח השיער, שעלותן אינה יקרה. בנוסף באמצעות שיטוט ברשת תוכלי למצוא טיפים מעולים למסכות טבעיות שמותאמות לכל סוגי העור ולכל סוגי השיער. באמצעות מסכות טבעיות ניתן לטפח את העור והשיער מבלי להסב להם נזק.

שמירה על כושר גופני – שמרי על כושר גופני. הצטרפי לחוג או לפעילות ספורטיבית שתגרום לך להרגיש יפה וחטובה יותר. כיום ניתן ליהנות מפעילות ספורטיבית לקבוצות קטנות, ולהצטרף לחוגים שונים ומהנים, כמו: זובמה, פילאטיס, כדורשת, טניס, חוגים לעיצוב וחיטוב הגוף ועוד.

טיפולים אסתטיים – אחת הדרכים להראות טוב יותר וגם להרגיש טוב יותר היא באמצעות טיפולים אסתטיים. כיום ניתן לבצע מגוון טיפולים כמו למשל עיבוי שפתיים, מתיחת פנים, הרמת גבות, הצערת העור באמצאות חומרים טבעיים, ועוד, כאשר הכל נעשה בצורה קלה, ללא זמני התאוששות מעיקים וכמעט ללא כאב. בררי יותר על פרוצדורות שיהפכו אותן ליפה ומטופחת יותר.

שתיית מים – הרבי בשתיית מים. שתיית מים תעזור לעורך להיות רענן יותר והיא תזין את שיערך. עם זאת, מומלץ לא לעבור כמות של שניים עד שלושה ליטרים ביום, וזאת על מנת לא לגרום ל'העלאת מים' בגופך.

קרמים איכותיים – השתמשי רק בקרמים איכותיים. כיום ישנם קרמים טובים מעכבי הזדקנות של חברות רבות המציעות קרמים במחירים שונים. הקפידי למרוח קרם פנים בכל יום וקרם לילה לפני השינה.

תרגול יוגה ומדיטציה – תרגלי יוגה ומדיטציה. תרגול היוגה יעזור לגופך להיות גמיש יותר והוא יזרים את הדם בגוף ויעזור לחילוף החומרים. תרגול מדיטציה יסייע לך ליהנות מרגיעה ושלווה: מה שישפיע על מראה פנייך ועורך.

עור נקי – שמרי על עור פנים נקי. אל תלכי לישון עם איפור, והשתמשי במסיר איפור על מנת להסיר שאריות איפור מעורך. הקפידי להחליף את ציפית הכרית בכל כמה ימים כדי לא ליצור זיהומים בעור שיובילו לפצעים מעיקים.

תכשירים רפואיים – אם את סובלת מאקנה מכתמים או מ 'נקודות שחורות' על גבי העור, מומלץ לגשת לרופא עור ולקבל מרשם לתכשירים שיעזור לך להתמודד עם בעיות העור ולהחזיר לעורך את המראה חלק והרענן.

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה