צימרים לזוגות בלבד בצפון – אין כניסה לילדים!



אלו שמכירים היטב את אזור הצפון יודעים למצוא את פינות החמד הרומנטיות הנסתרות, בעבר היה עליכם לחפש בעצמכם את פינות הרומנטיקה הקסומות, כיום כבר לא צריך עוד לחפש רומנטיקה בחיק הטבע. את פינות החמד הרומנטיות מחליפים צימרים לזוגות בלבד עם נופים מדהימים, אמבטיות ג'קוזי מפנקות מול הנוף, מיטות נוחות, סאונה, מערכות קולנוע ביתיות, בריכות פרטיות, מתחמי ספא ושאר פינוקים ואטרקציות לחופשה זוגית רומנטית מושלמת.

 למה דווקא צימרים לזוגות? 

כאשר אנו מעוניינים בסוף שבוע זוגי רומנטי הדבר הפשוט ביותר יהיה שכירת צימר או חדר בבית מלון. אם לא מדובר בחופשה הזוגית הראשונה שלכם אתם בוודאי כבר יודעים כי לא כל צימר ובטח שלא כל בית מלון יתאימו לחופשה זוגית רומנטית. כאשר אנו מעוניינים בחופשה רומנטית זוגית נבחר במתחם צימרים לזוגות בלבד ללא נוכחות של ילדים במקום. גם כאשר בוחרים בית מלון לחופשה זוגית שקטה כדאי להקפיד לבחור בבית מלון אשר אינו מיועד לחופשות משפחתיות עם ילדים, חפשו בתי מלון ללא חדרי משחקים וצוותי בידור לילדים.

צימרים לזוגות בלבד הם צימרים אשר אינם מאפשרים אירוח משפחות, ישנו דגש על שמירת פרטיות האורחים. יתר על כן, כדאי לסקור את האזור ולוודא כי אין באזור ריכוז של אטרקציות לילדים, אזור בו אין פעילויות נגישות לילדים ימשוך הרבה פחות משפחות ויותר זוגות שמחפשים בדיוק כמוכם שקט ופרטיות. 

צימרים יקרים ללא ילדים

הצימרים היוקרתיים והמפנקים ביותר מיועדים לרוב לזוגות בלבד, כאשר אנו שוכרים צימר יוקרתי אנו מקטינים את הסיכוי לפגוש בצימר הסמוך משפחה רעשנית עם ילדים שובבים. צימרים לזוגות בלבד עם אבזור יוקרתי יעשו פלאים לחיזוק הקשר הזוגי שלכם, חפשו צימר שקט בהרים עם אמבט ג'קוזי מבודד מול הנוף ותיהנו מכל רגע.

אנחנו לא יוצאים לחופשה זוגית רומנטית בכל חודש וגם לא בכל חצי שנה, אפשרו לעצמכם להתפנק עם צימרים יוקרתיים. אם אתם יכולים להרשות לעצמכם לבחור צימר יוקרתי עשו זאת. צימרים לזוגות בלבד עם מתחם ספא הכולל בריכת זרמים, סאונה וג'קוזי פחות מתאימים לילדים, רוב בעלי הצימרים היוקרתיים כלל אינם מאפשרים אירוח משפחתי עם ילדים מתחת לגיל 16.

מה עושים כאשר בכל זאת יש ילדים רעשנים במתחם?

ייתכן כי בחרנו מתחם צימרים לזוגות בלבד ואף תיאמנו זאת מול בעל הצימר ובכל זאת הגענו אל המקום וגילינו בצימר הסמוך משפחה רעשנית, מה אפשר לעשות? אל דאגה, בעזרת הטיפים הבאים תוכלו ליהנות מזמן איכות זוגי וכלל לא תשימו לב לסובבים אתכם.

אם יש במתחם הצימרים בריכה או סאונה אותה חולקים כל האורחים כדאי לתאם עם בעל הצימר שימוש במתקנים בשעה מאוחרת. תאמו לעצמכם רחצה לילית בבריכה, בשעות המאוחרות הילדים כבר ישנים. חפשו אחר מסעדות יוקרתיות ללא מנות לילדים, חופי ים פחות אטרקטיביים ומסלולי טיול נסתרים ולא מוכרים, שם תמצאו את השקט, השלווה והפרטיות.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה