הבצפר- בית הספר של חברות הפרסום והדיגיטל מגיע לירושלים



לאור הצלחתו של קורס ניהול פרסום ושיווק דיגיטלי בבצפר בתל אביב ולאור הביקוש הרב מעיר הבירה, החליטו בבצפר- בית הספר של חברות הפרסום והדיגיטל לבקשת עיריית ירושלים, לפתוח שלוחה ירושלמית לקורס שיווק דיגיטל, במרכז העיר במבנה הישן של ביה"ס אליאנס הסמוך לשוק מחנה יהודה

הבצפר יפתח בנובמבר 2017 קורס ניהול שיווק בדיגיטל בירושלים, ויעניק לסטודנטים את האפשרות להתמחות במקצוע העתיד. הקורס מאפשר לכל מי שחי ונושם דיגיטל ורוצה להתמחות בענף הפרסום, ללמוד ממיטב המרצים המובילים את ענף הפרסום הדיגיטלי, גוגל אדוורדס והרשתות החברתיות.

הבצפר אשר הוקם לפני 17 שנה ופועל עד היום בנמל תל אביב, ביסס לעצמו את השם כמי שהוציא מתוך שורותיו את מיטב הכישרונות לענף הפרסום והינו היחיד שדואג להשמה של הסטודנטים בחברות המובילות במשק הישראלי ובמשרדי הפרסום.  כעת הבצפר פותח את שעריו לקהל הירושלמי עם פתיחת השלוחה בעיר.

במסגרת מסלול הלימודים יתמחו הסטודנטים בתכנון אפליקציות מובייל ללקוח, שיווק ופרסום באמצעות פילוח וטרגוט קהלים, מסחר דיגיטלי, ניהול אתרי אינטרנט, אסטרטגיית תוכן ועוד. בוגרי הקורס למעשה יוכשרו לעסוק בתפקידים שונים בתחום כגון: מנהלי דיגיטל בחברות וארגונים או במשרדי פרסום, מנהלי קמפיינים בחברות דיגיטל, קנייני מדיה בחברות דיגיטל, מקדמי אתרים, מנהלי תוכן ומדיה חברתית.

הקורס יפתח בחודש נובמבר למשך 8 חודשים בלימודי ערב פעמיים בשבוע ויתקיים כאמור בביה"ס אליאנס הממוקם בשוק מחנה יהודה.

להרשמה ומידע נוסף 03-5441155

 

תמונה: יח"צ 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה