המשטרה עצרה שני חשודים במכירת צעצועים מסוכנים



עשרות אקדחי פלסטיק רובי אויר, אגרופני ברזל, אלות מסוגים שונים, כוונות טלסקופיות מפלסטיק וכוורות זיקוקין נתפסו בחנות למכירת מכשירי סלולאר במזרח ירושלים, המשטרה עצרה שני חשודים

משטרת ישראל ממקדת פעילותה בתחום האמל"ח וכלי התקיפה כל העת ופועלת בנחישות על מנת לצמצם הפצתם. הפעילות המבצעית חשפה מכירת 'צעצועים מסוכנים' תחת מסווה של מוצרי חנות סלולאר שהיתה נגישה לתושבי מזרח ירושלים ובכך נמנעה הגעתם לידיהם של אזרחים תמימים בהם צעירים ובני נוער  ובכך מאפשרת לתושבי המקום וילדיהם סביבת חיים בטוחה יותר.

בפעילות ממוקדת של בלשי משטרת ישראל ולוחמי משמר הגבול לפני כשבוע במזרח ירושלים, הגיעו השוטרים לחנות העוסקת במכירתם של מכשירי סלולאר וביצעו בה חיפוש באמצעות צו שהוצא ע"י בית המשפט.

במהלך החיפוש תפסו השוטרים עשרות אקדחי פלסטיק ורובי אויר , עשרות 'אגרופנים' מברזל, אלות מסוגים שונים, 'כוורות זיקוקין' וציוד נוסף.
השוטרים עצרו צעיר כבן 36 תושב מזרח ירושלים , העובד במקום שהובא לחקירה בתחנת שפט.
עם התקדמות החקירה והמשך איסוף ממצאים נוספים, איתרו השוטרים את זהותו של בעל החנות, צעיר כבן 19 (מזרח י-ם), ואמש הוא נעצר והובא אף הוא לחקירה בתחנה.
החשוד נחקר בחשד להחזקת אמל"ח, כלי תקיפה, צעצועים מסוכנים והחזקת חומר נפיץ, במהלכה נקשר למיוחס לו. היום (ג') יובא החשוד להארכת מעצרו בפני בית המשפט.
החזקתם ומכירתם של חומרים נפיצים, כלי תקיפה, אמל"ח וצעצועים מסוכנים, מהווים עבירה על החוק ולא אחת גרמו לפגיעות קשות.
הנסיון להסוות את מכירת  ה'צעצועים המסוכנים' והזיקוקין תחת מסווה של חנות סלולאר נחשף בפעילות המשטרה ומנע את מכירתם והגעתם לידיהם של אזרחים בהם צעירים ובני נוער.
תמונה: דוברות המשטרה.
תמונה: משה שי/ flash 90

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה