מקלחת מפנקת מתחילה בעיצוב של חדר האמבטיה



חדר האמבטיה הוא חדר שירות אשר עשוי להיוותר רטוב או לח חלק נכבד משעות היום אם השימוש מסיבי, והנוכחות שלכם בחדר גדולה. על חדר כזה חייבים להגן, ואת זאת עושים רק על סמך בחירת מוצרים ייעודיים: לא כל דלת מתאימה לחדר אמבטיה, אלא רק כזו שעמידה במים. לא כל מנורה מתאימה לחדר אמבטיה, אלא רק כזו שיש לה כיסוי הגנה והיא צמודת קיר (כי אם היא תלויה אתם חושפים את עצמכם לאסונות של ממש בתחום החשמל). כיצד כל זה אמור לשרת את עיצוב חדר האמבטיה שלכם? המומחים מפרטים כאן כל מה שאתם צריכים לדעת על עיצוב נכון של חדר המקלחת.

 

עיצוב המראה

חדר אמבטיה מעוצב חייב לכלול במראות מעוצבות. מראות גדולות הן חלק מהנוף האימננטי בחדר האמבטיה, וכמעט שלא תמצאו חדר אמבטיה כזה עם מקלחונים או אמבטיה, שאין בו מראה. זה פשוט רכיב שלא מוותרים עליו. מראה מעוצבת וחסרת פשרות בוחרים בחברה המתמחה בייצור מראות, ולא בחברה המשווקת ציוד אמבטיה. רק בחברה שתחום התמחותהּ הוא מראות תוכלו להציג את המראה כשהיא בשיא שלה ומספקת לחדר את כל אור-היקרות העיצובי לו הוא זקוק. למידע נוסף פנו אל א.א מראות: 03-9618883!

ריהוט משלים לחדר האמבטיה

ומה עוד יש לחדש בחדר האמבטיה? ובכן, המון! סקציית ריהוט משלים לחדר האמבטיה כוללת בתוכה אינספור אקססוריז מעוצבים לכלל החדר. ארונות אמבטיה, לדוגמא, מהווים אמנם מרכיב יסודי בעיצוב חדר האמבט, אבל לפעמים הם מגיעים בדגמים שונים כמו ארון שירות לאמבט, או ארון נלווה לאמבט, ובכך "משלימים" את המראה הכללי של החדר. בנוסף, יש ארון המגיעים כיחידות Stand Alone והם משתלבים נהדר כל חדר, בין אם בחדר האמבטיה או בחדרים נוספים בבית.

אם אתם מחפשים רעיונות מקוריים לריהוט משלים לחדר האמבטיה, אתם יכולים למצוא אותם בחברת מזנוני כהן המובילה בתחום ריהוט איכותי ומעוצב. בקטלוג מזנוני כהן לשנת 2017-18 תמצאו דגמים מעוצבים וחדשים של  פינות אוכל, מזנונים, מערכות ישיבה, ארונות אמבטיה ועוד. מגוון הדגמים כבר באתר ועכשיו במחירים מיוחדים. 

בחירה נכונה של חלונות מעוצבים לחדר האמבטיה

חלונות דקורטיביים לחדר האמבטיה הם פתרונות העיצוב המושלמים שלכם. הם ייצרו תחושת אינטימיות מחד ומודרניזם מאידך. הדבר לא נובע רק  מכך שיש לו חדר אמבטיה מעוצב אלא גם כמי שהתברך בעיצוב חיצוני משובח. בשל השימוש באסטרוקטורות דקורטיביות בפרופילים של החלונות וכמובן בזכוכיות שלהם, השינוי בעיצוב החיצוני יורגש בהחלט. חלונות בלגיים נחשבים לחלונות מועדפים בקרב הצרכן הישראלי, ובתי אב רבים בישראל בוחרים בחלונות מעוצבים בפרופיל בלגי לא רק לסלון, אלא גם לחדרי הבית. חלונות בלגיים בחדר האמבטיה יכולים לתת תחושה מיוחדת במינה. צוות איירון דיזיין מעצב עבורכם מגוון של חלונות בלגיים ומוצרי פרופיל בלגי ייחודי, בקרו באתר או צרו קשר לפרטים נוספים:  053-7104229

 

עיצוב דלתות

עיצוב דלתות הבית בכלל ועיצוב דלתות חדר האמבט בפרט נוגע בלא מעט פרמטרים חשובים. נתחיל בכך שדלת היא בעצם התחנה הראשונה אשר "מעבירה" אותנו לחלל חדש. יש שיטענו שדלתות הן סוג של "כרטיס ביקור" של כל חדר או בית. גם בתחום עיצוב חדרי האמבט, עיצוב דלת הכניסה לחדר האמבטיה משפיעה על האווירה בה. ברוב המקרים, בתי אב רבים בישראל בוחרים דווקא בעיצוב קלאסי לבן לדלתות הבית בכלל, ולדלתות חדר האמבט בפרט. עיצוב לבן לדלתות מקנה תחושת מרחב. בנוסף, קו עיצוב לבן מקנה תחושה אסתטית בבית, וזוהי בדיוק התחושה שאנו רוצים להעביר בבואנו לחדר האמבט.

 

מחפשים עוד רעיונות לעיצוב דלתות הבית? חברת רב מגן מובילה מזה שנים קווי עיצוב מיוחדים לדלתות לבית ועיצוב דלתות כניסה. צוות החברה המקצועי מלווה אתכם בתהליך בחירה ועיצוב דלתות כניסה מיוחדות לבית, ושמח לעמוד לרשותכם בשירותי עיצוב נוספים.

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה