3:3 מטורף בין בית"ר ירושלים והפועל חיפה



משחק נהדר בטדי. בדקה ה-94 עדן בן בסט הפציץ כדור חופשי לפינה של בוריס קליימן, השלים שלושער. עידן ורד השווה פעמיים(23 ו-39) וז'אורז'יניו (66). בבית"ר מאוכזבים על איבוד הנקודות

פלאש 90

עם כל הכבוד לעובדה שכולם נהנו ממשחק עם שישה שערים בטדי, ראשי בית"ר ירושלים יצאו מאוד מאוכזבים בסיום המשחק. "אחרי שהובלנו 2:3, היינו צריכים להבקיע עוד שני שערים לפחות, חבל על חוסר הפרגון בהתקפה", אמרו בקבוצה. חן עזרא, שהחמיץ פעמיים ממצבים מצוינים, יצא מבואס מטדי ואמר: "ממש לא זלזלתי, פשוט לא הלך לי".

זה היה המשחק הראשון של בית"ר בטדי, וכל הבלגנים פינו את מקומם לטובת הדבר האמיתי - כדורגל. שתי הקבוצות סיפקו תצוגה התקפית מהנה, מעט מאוד הגנות, ובסופו של דבר שלושער של עדן בן בסט, כולל שער שוויון בתוספת הזמן. 

את רוב האש על התוצאה בסיום ספג השוער בוריס קליימן. בצוות המקצועי ביקרו בחריפות את השוער וסימנו את השער השלישי של עדן בן בסט כגול שסופגים בבית ספר לכדורגל. "לא יכול להיות ששוער עומד מאחורי החומה ולא סוגר את הפינה הרחוקה. קליימן השאיר לבן בסט חצי שער חשוף במתנה", אמרו במועדון. בן בסט עצמו הודה כי רק בשנייה שלפני הבעיטה הבחין שקליימן לא עומד בפינה הנגדית לחומה. "זה היה עניין של מאית שנייה שהחלטתי לבעוט לפינה הרחוקה, כי היה ממש חלל ריק. לשם בעטתי ויצא מושלם".

כזכור, בית"ר פיטרה במהלך השבוע את אלי כהן, אחרי עשרה ימים בלבד בתפקיד היועץ המקצועי.
 גיל לבנדה נשאר לבד על הקווים והניצחון חמק לו מהידיים לעיני 15,000 צופים בטדי, למרות שלהפועל חיפה היו רק שלוש בעיטות למסגרת.
 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה