הכנס השביעי לשלום הילד בספורט יוצא לדרך



הכנס, שיתקיים זו בפעם שביעית ברציפות יתמקד השנה בנושא: מניעת אלימות וגזענות. מטרתו המרכזית של הכנס היא לעזור בקידום של תרבות הספורט בקרב ילדים ונוער בישראל, להעניק כלים מקצועיים לטיפול ביחס לילדים ולמנוע אלימות וגזענות

הכנס השביעי לשלום הילד בספורט יוצא לדרך. הכנס, פרי יוזמתה של ד"ר שלומית גיא המתקיים בשיתוף עיריית ירושלים, ההתאחדות לכדורגל, עמותת החלוץ, עצמה, אלטשולר שחם ועמית לספורט, ייערך מחר (ו')  בין השעות 09:00-15:00 בבוקר, בהיכל הפיס ארנה בירושלים.

הכנס, שיתקיים זו בפעם שביעית ברציפות יתמקד השנה בנושא: מניעת אלימות וגזענות. מטרתו המרכזית של הכנס היא לעזור בקידום של תרבות הספורט בקרב ילדים ונוער בישראל, להעניק כלים מקצועיים לטיפול ביחס לילדים ולמנוע אלימות וגזענות.

כבכל שנה, גם השנה יתארחו בכנס ספורטאים, אנשי חינוך וחברה, רופאים, פסיכולוגים ואנשי ידע נוספים שיתרמו להורים, מאמנים ומנהלי מחלקות הילדים והנוער בישראל כלים וידע להתמודד עם ילדים ובני נוער שפוטנציאלית יהפכו בעתיד לשחקנים מקצועיים, על מנת לקדם ערכים של תרבות, שיתוף פעולה וסובלנות בקרב השחקנים, ההורים וצוות האימון.

זו הפעם הראשונה שהעיר ירושלים מארחת את הכנס לשלום הילד בספורט ובכנס השנה צפויים להשתתף כ-250 מאמנים, מנהלי מחלקות ספורט, מנהלי מחלקות ילדים ונוער ומנהלי עמותות. 

האורח המרכזי של הכנס השנה יהיה רוי מאסי, מנהל האקדמיה של מועדון הפאר ארסנל בין השנים 1999-2014. יחד עם ארסן ונגר וליאם בריידי, היה מאסי שותף פעיל בעיצוב המדיניות ותהליך ההכשרה של הספורטאים באקדמיה של ארסנל. 

בהרצאתו- "בשם התהליך: דברים שלמדתי מ-20 שנה של ניהול אקדמיות באנגליה", ידבר מאסי על השינויים המשמעותיים שעבר במהלך תקופת כהונתו כמנהל האקדמיה של ארסנל הכדורגל האנגלי לאורך השנים,בתהליך הכשרת השחקנים הצעירים למקצוענות, שינויים שהשפיעו על הכדורגל בעולם ובישראל בפרט.

כמו כן, ישתתפו בכנס עודד קטש מאמן נבחרת העתודה של ישראל, איציק קורנפיין מנהל אגף הספורט העירוני בעיריית ירושלים,שחקן הכדורגל והפעיל החברתי אמייהטגה , ד"ר שלומית גיא , מאיה זינשטיין, מפיקת הסרט "טהורה לעד" ועוד רבים וטובים.

מושב הפתיחה של הכנס יהיה "הגזר במקום המקל ": התכנית העירונית למניעת אלימות בספורט לקבוצות הישגיות"  בהשתתפות בכירי עיריית ירושלים ונציגי אגודות הספורט המשתתפות בתוכנית. 

ראש מינהל תרבות ופנאי בעירייה, אריאלה רג'ואן: "ירושלים עברה מהפיכה בתחום הספורט בתשתיות ובמתקנים והפכה לבירת הספורט של ישראל. לצד ההשקעה במתקנים אנו משקיעים משאבים רבים בחינוך לספורט, למניעת גזענות בספורט, ובקידום תכניות רבות לחיזוק המודעות לספורט הוגן ותחרותי השומר על ערכים חברתיים חשובים".

מנהל אגף הספורט העירוני, איציק קורנפיין :"אנו שמחים לארח את הכנס השביעי לשלום הילד בספורט, בירושלים . עיריית ירושלים ואגף הספורט העירוני רואים את נושא מניעת האלימות והגזענות כערך עליון וחשוב במיוחד ופועלת בנושא לאורך כל השנה. כמו- כן אנו מייחסים חשיבות רבה לתחום הכשרת המאמנים וחינוך הדור הצעיר למצוינות והישגיות בספורט תוך הקנייה ערכים, דרך ארץ וכלים לחיים ולכן החיבור והשותפות שלנו בכנס זה הם הכרחיים וטבעיים לחלוטין".

יוזמת הכנס, ד"ר שלומית גיא :"כנס שלום הילד הפך עם השנים לכנס החשוב של השנה בהכשרה של מאמנים ומנהלים המגדלים את הדור הבא של הספורטאים בישראל. בכנס מקבלים המשתתפים כלים יישומיים לעבודה בשטח, מחליפים רעיונות ומייצרים קשרי עבודה חדשים. אורח הכנס של השנה חינך במשך עשרות שנים כדורגלנים לפרמיירליג, ביניהם ריו פרדיננד, בוביזאמורה וג'ק ווילשר".

תמונה: מיכל פתאל/ flash 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה