רואים שש שש: בית"ר י-ם ניצחה את אשדוד 1:4




בית"ר ירושלים השיגה ניצחון שני ברציפות בליגה כאשר גיל לבנדה ממשיך להנהיג את הצהובים שחורים על הקווים. בית"ר נמצאת במקום הראשון בטבלת ליגת העל עם 6 נקודות מתוך 6 אפשריות.

עדיין ללא מאמן קבוע, בית"ר ירושלים הוכיחה הרבה אופי וחזרה מפיגור ל-1:4 משכנע על אשדוד. דווקא גנב כבש ראשון אחרי טעות קשה של קליימן (15), אבל ז'אורז'יניו (34), בניון (55), בריהון (82) ו-וארן (86) הפכו. ברדע הורחק שלא בצדק. לבנדה המושלם העפיל לפסגה.

הרגע ששינה את המשחק הגיע בדקה ה-23, כשאורחת נותרה ב-10 שחקנים לאחר הרחקה לא מוצדקת של ניר ברדע. בית"ר ניצלה את היתרון המספרי וז'אורז'יניו איזן עוד לפני שריקת המחצית (34). בפתיחת החצי השני, יוסי בניון, שקיבל את הקרדיט בהרכב, נגח (55) את המהפך והזכיר לנו רגעים בלתי נשכחים מהברנבאו.

לקראת הסיום, ראובן עטר הלך על כל הקופה במטרה לחפש את השוויון, אך ספג שני שערים נוספים. יעקב בריהון (82) ואנתוני וארן (85) עלו גם הם על לוח התוצאות ושלחו את החבורה מהבירה לפסגה עם 6 מ-6 והפרש שערים מרשים (1:7).

אחרי פגרת הנבחרות, עם מאמן חדש או שלא, הצהובים-שחורים ינסו להמשיך את המומנטום החיובי מול מכבי פתח תקווה. מנגד, אשדוד סופרת כבר שני הפסדים מתחילת העונה ותנסה להשיג נקודות ראשונות מול עירוני ק"ש.  


צילום ארכיון: פלאש 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה