מנת השף לסוף החופש-חומוס עם...טונה



המינהל הקהילתי 'הגבעה הצרפתית והסביבה' מבית החברה למתנ"סים הארצית מסיים את החופש הגדול עם חומוס בפיתה ו...להקת טונה

המינהל הקהילתי  'הגבעה  הצרפתית והסביבה' מבית החברה למתנ"סים הארצית, מקיים גם השנה ביוזמת התושבים את מסיבת החומוס השנתית לסיום החופש הגדול. האירוע, שהפך למסורת הודות ליוזמת התושבים, מתקיים בהצלחה מרובה זו השנה השישית, והתושבים עצמם פונים למינהל כדי לקיים את האירוע המאפשר להם להיפגש לאחר החופש הגדול ולקראת תחילתה של שנה חדשה. בערב זה נפגשים עם כל השכנים לפטפוטים וסיפורים וזוהי ההזדמנות אותה מחפשים כל תושבי האזור כיד להירגע מהחום ומתלאות החופש הגדול.  את פינת החומוס יספק 'פינתי' , החומוס השכונתי האהוב במחירים שווים לכל כיס.

השנה תשודרג מסיבת החומוס המסורתית עם... 'טונה'. האמן נבחר ברוב קולות בסקר ע"י התושבים. טונה ישיר את שירו "גם זה יעבור" ויציין את קיצו של החופש הגדול שגם הוא עבר, לרווחת ההורים המותשים.

מסיבת החומוס מתאימה לכל המשפחה ותתקיים בתאריך 31.8 בגן גבעת שפירא. אז בואו לאכול, לשיר לרקוד ולהגיד שלום.

הכניסה חופשית

נעמה כץ מנכ"לית המינהל הקהילתי 'הגבעה הצרפתית והסביבה': "אנו שמחים לחגוג ביחד תודות ליוזמת התושבים בפעילויות קהילתיות ומגבשות כמו זו. תושבי השכונות שלנו ידועים ברמת הקהילתיות הגבוהה וביזמות החברתית עם אנרגיה שלא נגמרת. נשמח שיבלו וירקדו בהופעה של טונה. בברכת שנה חדשה מוצלחת וטוב שהחופש הגדול מאחורינו...".

 

תמונה: מינהל קהילתי הגבעה הצרפתית והסביבה 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה