הדסה: מינוי חדש של מנהל המחלקה לכירורגיית כלי דם



ד"ר רון כרמלי, מומחה בכירורגיה כללית וכירורגיית כלי דם, הוא המנהל החדש של המחלקה לכירורגיית כלי דם בהדסה

מנהל חדש של המחלקה לכירורגיית כלי דם בהדסה, ד"ר רון כרמלי. 

פרופ' זאב רוטשטיין, מנהל המרכז הרפואי הדסה, ציין עם הגעתו של כרמלי כי "מדובר בכוכב רפואי בתחומו אשר ניחן במרץ, יוזמה וחריצות בצד אמפתיות ואכפתיות עצומה למטופלים, כך שללא ספק הוא יהווה נכס של ממש להדסה".

ד"ר כרמלי, יליד ארה"ב, הינו בוגר הפקולטה לרפואה בטכניון, כאשר את ההתמחות בכירורגיה כללית וכירורגיית כלי-דם ביצע במרכז הרפואי רמב"ם בחיפה. 
בהמשך, השלים את הכשרתו הקלינית בתחום ההשתלות וכלי דם וכן במחקר בסיסי במרכזים רפואיים בגרמניה ובארה"ב (Mayo Clinic, Minesota Rochester-USA,  Scripps Clinic -San Diego California,  ו- Medizinischehochschulehannover).
בנוסף, שימש כשנתיים כפרופ' קליני בכירורגיית כלי דם ב-health science center בקנדה.

בתפקידו האחרון,ניהל ד"ר כרמלי את המחלקה לכירורגיית כלי דם בבי"ח כרמל שבחיפה במשך 24 שנים.  לפני כן, היה מ"מ מנהל מחלקת השתלות וסגן מנהל מחלקת כירורגיית כלי דם במרכז הרפואי רמב"ם שבחיפה.

הרזומה המכובד של פועלו הצבאי החל כלוחם וקצין בסיירת גולני ובהמשך -הקמת בית חולים צבאי צף בחיל הים, עליו פיקד שנים רבות בדרגת סא"ל.

בנוסף לתפקידו בהדסה משמש ד"ר כרמלי כיועץ מנחה בארץ ובעולם באשר לפעולות מורכבות ומשולבות בכלי דם גדולים, בהשתלת תומכנים לעורקים פריפריים , תיקוני מפרצות הותיןהבטניוהחזי בשיטה היברידיתאנדווסקולרית וניתוחית וכן צנתורים טיפוליים של עורקי התרדמה (קרוטיד).

ד"ר כרמלי הינו חבר באיגוד הישראלי והאיגוד האירופאי לניתוחי כלי דם, ואף שימש בעבר יו"ר כבוד של האיגוד הגאורגי לניתוחי כלי-דם.

עבודות המחקר של ד"ר כרמלי בעבר ובהווה פורסמו בירחונים מדעיים מובילים,ובכנסים בינ"ל רבים.

יצוין כי בין תלמידיו הרבים נמצאים מנהלי מחלקות כלי דם בבתי חולים רבים בארץ.

עם המעבר להדסה אמר כרמלי, כי "הדסה היא חוד החנית של הרפואה הישראלית – והיא צריכה להישאר כזו. צוותי ואני לא נתפשר על האיכות של הטיפול הרפואי ועל היחס שניתן למטופלים, וברור לי שתוך זמן קצר כל מי שיזדקק לטיפול בתחום כלי הדם יבחר בהדסה כאופציה המוצלחת ביותר".

תמונה: דוברות הדסה  


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה