גנב במשך שנה מצרכים בשווי עשרות אלפי שקלים



עובד זר נעצר על ידי המשטרה בחשד שבמשך כשנה גנב מצרכים בשווי עשרות אלפי שקלים מחנות מכולת

במשטרת ישראל התקבל דיווח מבעליה של חנות מכולת בישוב סמוך לירושלים, לפיו במשך תקופה ארוכה הבחין כי 'נעלמים' לו מוצרים מהמדפים שערכם המצטבר נעמד בעשרות אלפי שקלים, וכי הוא חושד באדם המתגורר בסמוך.

מתוך הבנה ברורה שגניבה ופגיעה ברכושו של אדם פוגעת באופן ישיר בפרנסתו ובביטחונו של האזרח הנורמטיבי שומר החוק. פתחו חוקרי המשטרה בחקירה סמויה ומאומצת במטרה לאתר את החשוד, לשם כך אספו החוקרים ממצאים וראיות מהמכולת וסביבתה תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים.

עם התקדמות החקירה הסמויה וניתוח הממצאים, אותרה זהותו של החשוד, נתין זר מסרילנקה (46) השוהה מזה כ- 4 שנים בישראל, ובשנה האחרונה עבד כמטפל בביתו של קשיש המתגורר בסמוך למכולת, שלא היה מודע למעשיו של החשוד ולעובדה כי מסתיר את הרכוש הגנוב במחסן ביתו.

ביום ב', ביצעו השוטרים פעילות מבצעית מתוחכמת שהביאה לאיתורו ולמעצרו של החשוד בסמוך לביתו של הקשיש.

בחיפוש שערכו השוטרים בבית ובמחסן, נתפס רכוש (מצרכים) רב שעפ"י החשד נגנב מחנות המכולת במהלך השנה האחרונה.

החשוד הובא לחקירה בתחנת מטה יהודה בחשד לגניבה, במהלכה עלה כי החשוד 'צבר' את המצרכים והתכוון לשלוח אותם למשפחתו שבסרילנקה. עם סיום חקירתו במשטרה, הועבר אמש החשוד לרשויות ההגירה, שם רישיון שהייתו ועבודתו נשלל ולמטרת גירושו מישראל בימים הקרובים.

כלל הרכוש שנתפס הושב ע"י השוטרים לבעלים של חנות המכולת שהתרגשו לנוכח כמות המוצרים הרבה שהושבה להם חזרה.

מהמשטרה נמסר: אנו נמשיך לפעול בפעילות גלויה וסמויה למען האזרחים במטרה להביא לחשיפת פורעי החוק שבמעשיהם פוגעים בביטחונם וברכושם של התושבים. ונפעל למיצוי מלוא חומרת הדין עמם.


 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה