תושב מזרח העיר נחטף על רקע לדרישת חוב כספי



פחות מיממה פוענח אירוע חטיפה ודרישת כופר של תושב מזרח ירושלים על רקע חוב כספי

ראשיתה של החקירה בתלונה שהתקבלה אתמול לפנות בוקר מתושב א-טור שסיפר כי בנו נחטף ע"י מספר חשודים שהתקשרו אליו וביקשו שיעביר להם כסף במזומן תמורת שחרורו.

מיד עם קבלת הדיווח ובשל חומרת האירוע הוטלה החקירה על היחידה המרכזית. צוות החוקרים החל בביצוע פעולות חקירה מתקדמות שהביאו תוך מספר שעות לאיתור החשודים. 

במבצע מעצרים שבוצע הלילה, נערכו בלשי הימ"ר ועצרו 8 חשודים שהובאו לחקירה במשרדי היחידה המרכזית.
מספר שעות לאחר ביצוע מעצר החשודים, שב החטוף לביתו כשהוא בריא ושלם. מחקירת המשטרה עולה כי בין החטוף, תושב א-טור כבן 25,  לחשודים ישנו סכסוך על רקע חוב כספי. משלא יכל לעמוד בחוב הכספי , הגיעו החשודים לביתו במהלך הלילה כשהם רעולי פנים, הכניסוהו לרכבם והסיעו אותו למרכז הארץ.
מיד לאחר מכן פנו החשודים לאביו , ממנו ביקשו דרישת כופר תמורת שחרור בנו. עם קבלת השיחה פנה האב למשטרה שכאמור פתחה בחקירה שהובילה למעצר החשודים והחזרת החטוף לביתו.
כלל החשודים יובאו בשעה הקרובה להארכת מעצרם בפני בית משפט השלום בירושלים. החקירה נמשכת.
מהמשטרה נמסר כי מדובר באירוע קשה ומורכב שהצריך ריכוז מאמץ ומשאבים של חוקרי היחידה המרכזית תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים על מנת להביא לפענוח מהיר של החקירה, פחות מיממה. המשטרה תבקש מבית המשפט להאריך את מעצרם של החשודים. משטרת ישראל משקיעה את כלל האמצעים העומדים לרשותה על מנת להביא לדין חשודים בגין מעשיהם החמורים שיש בהם משום חשד לסיכון ממשי לחיי אדם.

תמונה: משה שי/ flash 90 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה