תערוכת צילומים חדשה של הצלמת הירושלמית ארלט חביב בנוה הורים



תערוכת ציורים ססגונית ומרהיבה מוצגת בימים אלה בבית האבות נוה הורים. השבוע נערכה במקום השקה ופתיחה של התערוכה הייחודית של הצלמת ארלט חביב

ארלט נולדה בדרום צרפת, ליד העיר טולוז ועברה עם הוריה לאיטליה בזמן מלחמת העולם השניה. משנת 1949 היא התגוררה במילאנו עד שבנובמבר1967 עלתה לישראל ובחרה להתגורר מאז בעיר ירושלים. השבוע עם פתיחת תערוכת צילומיה היא חגגה יובל שנים למגוריה בעיר ירושלים.

ארלט, צלמת מנוסה, מצלמת מגיל צעיר מאוד. את המצלמה הראשונה קיבלה בבת מצווה והאהבה לצילום נשארה מאז לכל אורך השנים. עם התפתחות הטכנולוגיה והמצלמות הדיגיטליות נעשה נגיש ונוח יותר לצלם ולהעביר את התמונות למחשב האישי. בעזרת תוכנות מיוחדות מעבדת ארלט את צילומיה כך שכל תמונה נראית למעשה כמעיין ציור. בתהליך עיבוד זה ארלט משנה צבעים ועורכת מחדש את התמונה ללא שימוש בצבעים ומכחולים.

בתקופה האחרונה שיתפה ארלט חברים וחברות בתמונותיה וכן את צוות העובדים בנוה עמית וכך נולד הרעיון לפתוח תערוכה חדשה. השבוע התקיימה השקת התערוכה הממוקמת בבית האבות "נוה הורים" ותועתק בעוד חודשיים לאגף הסיעודי החדש המשופץ בימים אלה. מנהל נוה הורים, מר אביטוב זלקין, הודה ליוצרת ארלט חביב על יוזמתה ושיתוף הפעולה בהצבת ציוריה ושיבח את כישוריה כצלמת ויוצרת ייחודית התורמת לקהילה סביבה.

בית אבות "נוה הורים" נחשב לספינת הדגל של בתי האבות בירושלים והוא ממוקם בלב אזור ירוק, צמוד לפארק סן סימון על שטח של 10 דונם


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה