פסלים נעים - מיצג חוצות משולב



במסגרת מיצג חוצות ייחודי מגלמים שחקני תאטרון שיאים של עמותת שק"ל דמויות מהאגדות אותם עיצבו סטודנטים מבצלאל

הזאב מכיפה אדומה, סינדרלה ופיטר פן יקבלו בשבוע הבא חיים חדשים במסגרת פרויקט חוצות המשלב שחקנים  בעלי מוגבלות שכלית לסטודנטים בקורס "האסתטיקה של המוגבלות" במסגרת המחלקה להיסטוריה ותיאוריה של האומנות בשיתוף דיקאנט בסטודנטים בבצלאל, בתמיכת קרן שלם ובהשתתפות עמותת שק"ל..

מופע הסיום, "פסלים נעים" שהתקיים במתחם התחנה הראשונה הינו שיאה של שנת לימודים בהם למדו הסטודנטים על אומנות של אנשים בעלי מוגבלויות ועבדו  עם שחקני קבוצת תאטרון שיאים של שק"ל הפועלת בסטודיו למשחק ניסן נתיב בירושלים, על מנת להפיק מופע של פסלים נעים.

ד"ר עמנואל שן מנחה הסדנה ומנהל פרויקט "שיאים" של עמותת שק"ל אומר כי  המטרה היא ליצור חיבור  בצורה אישית לכל אחד ואחת מהשחקנים "הדמיות נבחרו על פי רעיונות השחקנים ועוצבו לפסלים נעים, הפסלים החיים יציגו סצנות קצרות של דמויות מאגדות עם וסיפורים מפורסמים על סמך בחירותיהם של  שחקני התאטרון"

בין המשתתפים 8 שחקנים בהם בעלי מוגבלות שכלית, הפעילים במסגרת תוכנית שיאים של עמותת שק"ל. במהלך חודש אוגוסט יתקיימו מספר מופעים נוספים של המיצג ברחבי העיר.

שיאים ערוצים לקהילה הינה תכנית שעוסקת בפיתוח מיזמים בתחומי התרבות והאמנות המבוססים על שותפויות בקהילה עם מרכזי אמנות, תרבות, תקשורת, מוסדות להשכלה גבוהה ועוד. המיזמים המתוכננים במסגרת התכנית מהווים אמצעי חשוב להגשמת המטרות של שק"ל: לאפשר לאנשים עם צרכים מיוחדים להיות חלק מהחברה, לזכות בהגשמה עצמית ואיכות חיים ולהרגיש חלק אינטגראלי מהקהילה בה הם חיים. התכנית משמשת גם כבמה ליוצרים עם קשיי תפקוד שונים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה