חופש גדול במוזיאון לאמנות האסלאם בירושלים



המוזיאון לאמנות האסלאם בירושלים מזמין את כל המשפחה לבלות את החופש הגדול במוזיאון עם שלל פעילויות לכל המשפחה ולכל הגילאים והכל... כלול במחיר הכניסה!

במהלך ימי החול יתקיימו הצגות ילדים של מיטב התאטראות בישראל: תיאטרון אלמינא, תיאטרון המדיטק בחולון, תאטרון אורנה פורת ועוד, סיור תיאטרלי קיצי ומרענן לכל המשפחה בעקבות מים. במהלך הסיור יגלו המשתתפים את המעיין הפלאי באמצע המדבר, יכירו כלים עתיקים שונים אשר השתמשו בהם לשמירת נוזלים ואת חשיבות המים לבני האדם. הסיור משלב משחקים ומשימות. עוד יתקיימו סדנאות יצירה מגוונות.

פירוט ההצגות:

ימי א' – תיאטרון אלמינא: " קרוואן"

הצגת ליצנות קורעת מצחוק!
באז שוכח לסדר את התפאורה, פלורי רוצה את הבמה רק לעצמה ובבית הליצנים יש דרמה לא צפויה. הם רבים ומשלימים, מסדרים ומבלגנים אבל בדרכם הליצנית הדברים רק הולכים ומסתבכים. האם יצליחו להשלים בזמן? האם בסוף יהיה מופע? ומה עם הקרוואן? האם הוא ישרוד את התלאות? (את זה תצטרכו לגלות בעצמכם).

 

ימי ב' – תיאטרון המדיטק : "מהומה על הבמה"מה קורה כששחקן לא מגיע להצגה והשחקנית נותרה לבדה עם פועל הבמה. הקהל כבר באולם ,כולם מחכים – אבל את ההצגה אי אפשר להתחיל. איך בכל זאת, בעזרת הקהל מעלים את ההצגה?

זאת תוכלו לגלות ב..."מהומה על הבמה". מחזה מאת :מיטל סלקמון וגיל צ'רנוביץ בימוי: אלינור אגם מוסיקה: נדב רובינשטיין עיצוב תפאורה ותלבושות: מיכל בן ענת משתתפים:  מיטל סלקמון ועדי אייזנמן

 

ימי ג' – "לנגן על חפצים", מופע מוסיקלי (טל קרביץ)

לנגן על מסור! מופע ייחודי המשלב נגינה על חפצים מחיי היומיום וכלים ייחודיים. טל קרביץ, מוסיקאי ויוצר, מנגן על מסורים, בקבוקים, כלי בית שונים ומשלב גם כלי נגינה מתרבויות אחרות: נבל קלטי, חמת חלילים ושאר כלי נגינה מהעולם.

ימי ד' -  תיאטרון אורנה פורת: עכבר העיר ועכבר השדה -  הצגה משעשעת בעקבות המשל הידוע של איזופוס 
 סיפורם של שני עכברים שגדלים כחברים טובים, עד שדרכיהם נפרדות – האחד עובר לגור בעיר הגדולה, והשני משתקע בטבע, בשדה הפתוח. לאחר שנים עכבר העיר מגיע להתארח אצל חברו. עכבר השדה נרגש מהמפגש, אך חברו העירוני סובל מהביקור, מהאוכל, מהאווירה, ואפילו לישון אינו מצליח. הוא עומד בתוקף על כך שחברו יגיע לביקור בעיר כדי להראות לו היכן באמת נמצאים "החיים הטובים". עכבר השדה נענה להצעה, אך הביקור שמתחיל בהתלהבות מפלאות העיר, מסתיים בסכנת חיים ואכזבה גדולה. שני החברים מבינים שלא כל מה שטוב לאחד, בהכרח טוב לשני, ושלכל אחד מתאים משהו אחר. צריך רק לכבד את צרכיו והעדפותיו של האחר – ולהישאר חברים טובים לתמיד.

כתבו : גיל צרנוביץ ומיטל רטן סלקמון   ביים : גיל צרנוביץ    שחקנים : אסף דגני , גיא ברכה.

ימי ה' – תיאטרון מסתורין: "שוטי המלך"

שני ליצני החצר מתכוננים לקראת ביקורו של המלך ופמלייתו… תוך כדי התכנונים קורות המון טעויות … מופע ליצנות ואקרובטיקה עם פעלולים מרהיבים, משלב אינטראקציה מלאת הומור עם הקהל .

שחקנים יוצרים: אנאל בלומנטל , דני ברוסובני , מוסיקה: אלון פרץ , עיצוב תלבושות: אולגה גורביץ', ניהול אומנותי: יוליה גיניס

ההצגות יתקיימו בימות השבוע בין א'- ה' בשעה 12:00

(למעט ביום א' בשעה 12:30) והן מתאימות לילדים מגילאי 4

הסיור התיאטרלי יתקיים בימים א' – ה' בשעה 11:00

סדנאות היצירה יתקיימו מידי יום בין 10:00 – 15:00

פעילויות חופש גדול במוזיאון לאמנות האסלאם: הצגות ילדים, סדנאות וסיורים תיאטרליים כלולים במחיר הכניסה למוזיאון: ילד 25 ₪, מבוגר 40 ₪.

 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה