סטריטבול ירושלים 2017 יוצא לדרך



אגף הספורט העירוני בעיריית ירושלים יקיים זו השנה ה-21 ברציפות את סטריטבול ירושלים 3*3 - מרתון הכדורסל הגדול בישראל, בין התאריכים 27-29/6/2017 ברחבת כיכר ספרא בירושלים

לאחר הזכייה באליפות המדינה בפעם השנייה, תעמוד הזכייה ההיסטורית של מועדון הכדורסל הפועל "בנק יהב" ירושלים בגביע היורוקאפ, במרכזו של  סטריטבול ירושלים 2017 עם איחוד היסטורי ומרגש של שחקני הקבוצה ,שזכתה בגביע האירופאי בעונת 2003/4.

בסטריטבול השנה , שיעמוד בסימן 50 שנה לאיחוד העיר, יאחדו אגף הספורט העירוני בשיתוף הפועל "בנק יהב" ירושלים, בפעם הראשונה את כל כוכבי הקבוצה שהביאו תואר אירופאי היסטורי לבירה לאחר הניצחון בגמר הבלתי נשכח על ריאל מדריד בשרלרואה, על מגרש אחד בכיכר ספרא.

סגל הקבוצה המלא והצוות המקצועי צפויים להגיע למשחק חגיגי והיסטורי שייערך ביום ג', ה-27.06.17 בשעה 19:00 בכיכר ספרא (הכניסה חופשית) שיפתח רשמית את טורניר סטריטבול ירושלים 2017.

האירוע המיוחד במעמד ראש העיר ירושלים ניר ברקת, יפתח בטקס מרשים שיכלול  הקרנת קליפים מרגשים מאותה עונה היסטורית שיוקרנו על גבי מסך ענק. לאחר כן, ייערך משחק סטריטבול חגיגי בהשתתפות כוכבי הקבוצה שישחקו יחד על אותו מגרש, 13 שנה לאחר הזכייה בגביע האירופאי. כמו כן יערכו תחרויות קליעות לשלוש נקודות ותחרות הטבעות.  לרגל האירוע המרגש, יוצב גביע היול"יב בכיכר ספרא .

סטריטבול ירושלים 2017

במסגרת טורניר סטריטבול ירושלים, תהפוך כיכר ספרא, במהלך שלושת ימי המשחקים, למגרש כדורסל ענק עם 14 מגרשים ועוד מגרש מרכזי אחד גדול, חדיש ומפואר. למעלה מ-1,000 כדורסלנים וכדורסלניות ייטלו חלק במאות המשחקים שיתקיימו בשלושת ימי התחרות.בנוסף ייערכו במסגרת הסטריטבול הירושלמי משחקי ראווה במגרש המרכזי, אליפות צה"ל בכדורסלרחוב, תחרות קליעות לשלוש נקודות ותחרות הטבעות ,מופעי כדורסל אקרובטיים ועוד.

ביום רביעי ,ה-28.06.17 ,תיפתח אליפות צה"ל בסטריטבולבטקס מרגש לזכרו של סמל אופיר קיט ז"ל. קיט,שהיה מדמויות הבולטות בטורנירי הסטריטבול הראשונים נהרג בפעילות צבאית בעזה ולטקס צפויה להגיע כבכל שנה משפחתו חיילים מחטיבת גבעתי אליה השתייך.

במהלך שלושת ימי הסטריטבול  ייערכו גם תחרויות פתוחות לקהל הרחב עם פרסים לזוכים הכניסה לכיכר פתוחה לקהל הרחב. גם השנה ייערך טורניר התקשורת המסורתי בסטריטבול ירושלים.

הרישום לטורניר מתבצע דרך האתר העירוני של עיריית ירושלים.

איציק קורנפיין, מנהל אגף הספורט העירוני :"אנו נרגשים מאוד לקראת האיחוד ההיסטורי של קבוצת הפועל ירושלים שזכתה בגביע האירופאיואין מתאים יותר לאיחוד שכזה, מאשר בשנת ה-50 לאיחוד העיר. צפוי לנו בהחלט מפגש מרגש, נוסטלגי וחד פעמי ואני מזמין את כולם להיות חלק מהאירוע המיוחד הזה. סטריטבול ירושלים הוא ללא ספק הסטריטבול הגדול והוותיק בישראל ואנו שמחים להוביל אותו בכל שנה לשיאים חדשים. צפויה לכולנו חווית כדורסל אמיתית".

גיא הראל, מנכ"ל הפועל "בנק יהב" ירושלים :" הפועל "בנק יהב ירושלים" שמחה להיות חלק מהאירוע ההיסטורי של הבאת כל הכוכבים הגדולים שזכו בגביע היורוקאפ.  אנו קופצים משמחה לשמחה ולאחר הזכייה באליפות השנייה ונשמח לראות את כל הכוכבים מתאחדים שוב בירושלים. הפועל בנק יהב ירושלים חרטה על דגלה לצד מצוינות והישגיות, לשמר את ההיסטוריה של המועדון ולהוקיר תודה לשחקני העבר של הקבוצה. אנו מצפים בכיליון עיניים לראות את כולם שוב במגרש אחד". 

תמונה: באדיבות האתר הרשמי הפועל "בנק יהב"  ירושלים 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה