נבחרת השחייה האמנותית במרכז למצוינות בספורט בחוות הנוער הציוני זכתה באליפות המדינה



השחייניות האמנותיות של המרכז למצוינות בספורט בחוות הנוער הציוני בירושלים זכו בשלל מדליות והישגים באליפות ישראל

ג'ניה טייטלבאום זכתה באליפות ישראל שהסתיימה השבוע בכל 3 מדליות הזהב במקצועות האישיים. ג'ניה שעלתה ארצה מחרקוב שבאוקראינה, נקלטה בחוות הנוער הציוני ומשם החלה את מסעה המופלא עד שהגיע לייצג את ישראל באולימפיאדת ריו 2016.

 

ליאורה חלמסקי שסיימה ללמוד בשנה שעברה ונטלי קוטיק הלומדת בכתה יב' זכו במדליות כסף במקצוע הדואט. השתיים שיתפו פעולה גם במשחה הקבוצתי יחד עם תלמידות חוות הנוער היותר צעירות ניקול נחשונוב, אריאל נשיא ואמילי גרין. נחשונוב ונשיא הן הדואט הבכיר של מדינת ישראל לאליפות מדינות הים התיכון שתיערך השנה בפורטוגל.

מאמנת המרכז למצוינות בחוות הנוער הציוני לריסה קונין שהתרגשה יחד עם תלמידותיה לקבל את שלל הפרסים והגביעים מדגישה כי "במרכז למצוינות בספורט בחוות הנוער הציוני יש את התנאים הטובים ביותר להתאמן וכי סוד ההצלחה טמון בעיקר בעבודה קשה.

מנהל הקבוצה אלכס ופרינסקי מסר כי לאליפות העולם שתתקיים בקיץ בבודפשט יוצאת משלחת של 10 ספורטאיות, 4 מתוכן באות מהאגודה של יובלים ירושלים וכולן תלמידות או בוגרות מגמת הספורט של חוות הנוער הציוני, שם מאתרים ומטפחים ילדות צעירות לרמה בינלאומית גבוהה.

נעם צבי , מי שהקים את המרכז למצוינות: " אני גאה מאוד בהישגי הספורטאיות שלנו, מי שלא רואה את העבודה היום יומית שלהן, פעמיים ביום, פשוט לא מבין את רמת ההשקעה. אני מצפה שלאור ההישגים המעולים, עיריית ירושלים תדע להעריך את התרנגול הספורטיבי שיש לה ואשר מטיל ספורטאי זהב שנה אחרי שנה ותיתן את הסיוע הראוי".  

 המרכז למצוינות בספורט, בניהולה של קרן דוידוביץ, הוקם בחוות הנוער הציוני בשנת 2000 במטרה לשלב את העיסוק המקצועי הספורטיבי ברמה הגבוהה ביותר עם לימודים אקדמאים ברמה גבוהה ומבלי לפגוע האחד בשני. המרכז מאגד כאמור שלושה ענפי ספורט מרכזיים: שחיה תחרותית,שחיה אומנותית וסייף. הילדים משלבים את האימונים, לעיתים פעמיים ביום ועד 12 אימונים בשבוע בתוך המערכת הבית ספרית. הצוות המקצועי במרכז הוא מהמובילים בתחומם בארץ וכן גם מתקני הספורט הרבים ביניהם בריכת שחייה חצי אולימפית בה מתאמנת גם נבחרת הפועל ירושלים בשחייה, אולם הסייף, חדר כושר חדשני ומצויד ומתקני ספורט רבים נוספים ועוד.

מנכ"ל חוות הנוער הציוני, פיני כהן מדגיש כי מצוינות נדרשת מתלמידי חוות הנוער הציוני לא רק בצד האקדמי אלא גם בענפי הספורט ובתחומים אחרים לפי העדפתו של התלמיד.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה