מסעדת מוזיאון



מודרן היא מסעדת מוזיאון. היסטוריה, תרבות ופנאי שלובים בה יחד. לצד העיצוב המושפע מאמני ראשית המודרניזם הבינלאומי, המסעדה מציגה קולינריה ירושלמית בת יותר ממאה שנים

אם כבר לוקחים אתנחתא יומית לארוחת צהריים או שמנצלים את זו האחרונה למפגשים עיסקיים כדאי שיהיה זה במקום מרתק, כזה שמשלב עיניין קולינרי, לצד חוויית בילוי אלגנטית עם אווירת חו"ל, כזו היא הארוחה העיסקית במסעדת מודרן במוזאון ישראל בירושלים הצמודה לכנסת ישראל ולמרכז העסקים של העיר,שהפכה עם הזמן לנחלתם של אנשי העסקים של העיר ולאלו המגעים מחוצה לה.עיצוב המסעדהונוף עמק המצלבה הנשקף ממנה, משרים אווירה ירושלמית ייחודית. השף אבי פרץ, יצר מטבח מודרני עם טעמים מקומיים בהתאם לעונות השנה, המבוסס על המטבח הירושלמי בן המאה השנים.

המסעדה שהוקמה לפני 6 שנים על ידי איש העסקים צפריר גינסברג קצרה פרסים רבים וארחה את שועי העולם המגיעים לירושלים. היא נבחרה על-ידי אתר טריפאדוויזור לשדר ממנה את כניסת האתר לירושלים .מודרן, נבחרה כאחת מ-10 הכשרות הטובות בישראל.

הקולינריה הירושלמית צמחה ממטבחי המהגרים שהגיעו לכאן והתיישבו בתוך ומחוץ לחומות בתחילת המאה העשרים. הטעמים העשירים מחממים את הלב, ספוגים סיפורי מסע וגעגוע לארצות רחוקות.מסעדת מודרן מציעה מטבח ירושלמי יצירתי ובעל אמירה אישית.

המסעדה מציגה מטבח שבמקור התבסס על קטניות, אורז, אגוזים, ירקות שורש מהגינות הקטנות ועשבי תבלין.  בשר היה נדיר בתקופות הללו, פעם בשבוע, מפואר ומושקע בבישול ארוך לכבוד השבת. זהו האוכל הירושלמי. מבושל לאט ובסבלנות.

לתפריט קובצו מנות מיתולוגיות מרחוב אגריפס יחד עם מוצרי חקלאות לוקאליים ישראליים, שגודלו ב"ארבעת הערים" במודרן פרקו והרכיבו  מחדש את המתכונים העתיקים של ירושלים  וייצרו מטבח עכשווי בעל טעמים מקומיים ומרכיבים מובחרים.

מודרן, מוזיאון ישראל, טל.  02-6480862 - ירושלים.

שעות פעילות המסעדה: ימי א'-ה'-11.30 עד 17.00, ימי ג'- ארוחת ערב  18.30 עד 22.00, ימי ו' - 11.30 עד 14.30 בהזמנה מראש בלבד.

ארוחה עסקית מוגשית בימים א'-ה': בין 11:30-17:00, אתר המסעדה: www.modern.co.il

  

 תמונות: אביטל גינסברג

 

 

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה