רגל וחצי באירופה: בית"ר דרסה את סכנין 1:5



הצהובים קרובים להבטיח את המקום ה-3 שמוביל למוקדמות הליגה האירופית אחרי ניצחון חשוב על סכנין. שכטר (צמד) סאבו, קלטינס ובריהון כבשו לזכות בית״ר, עידן שמש צימק זמנית

ליגת העל מגיעה למחזורי ההכרעה. אחרי שהפועל ב"ש הבטיחה במחזור הקודם אליפות שנייה ברצף, הערב (מוצ"ש) המשיכו קרבות התחתית הבוערות ומה שיותר רלוונטי לירושלמים- הקרב של בית"ר ירושלים על המקום השלישי שמקנה כרטיב לאירופה. הצהובים יצאו הערב לעכו כדי לפגוש את בני סכנין, לאחר שמחזור הקודם חניכיו של מימר ניצחו את מכבי חיפה ועשו צעד חשוב במאבקים שלהם על הזכות לשחק במוקדמות הליגה האירופית. שרון מימר נאלץ להסתדר ללא חן עזרא הפצוע. ההרכב שפתח כלל את קליימן בין הקורות, רואדה, מורי, הייסטר וקונט בהגנה, קלטינס, סאבו, פריירה ואיינבינדר בקישור, ושכטר יחד עם ורד בחוד.

 

מהלך המשחק: בדקה ה-15 איתי שכטר ניצל טעות קשה בהגנת סכנין, עבר את השוער וגילגל פנימה. 1:0 לבית"ר. בדקה ה-41 עידן שמש נגח את שער השיוויון לזכות סכנין. 1:1. בדקה ה-45 איתי שכטר הוכשל ובית"ר ירושלים זכתה בכדור עונשין מ-11 מטרים. אריק סאבו ניגש לבעוט והעלה את הצהובים ליתרון 1:2 במחצית. בדקה ה-57 בית״ר כבשה את השער השלישי כששכטר קיבל מסירה נהדרת מהייסטר, הטעה את השוער והקפיץ לשער. צמד לשכטר, 3:1 לצהובים. שלוש דקות בלבד לאחר מכן עידן ורד בישל לדוד קלטינס שכבש את השער הרביעי לזכות ירושלים. בדקה ה-88 גם יעקב בריהון הצטרף לחגיגה וכבש את השער החמישי של בית״ר. 5:1 לצהובים שמתקרבים לאירופה.

 

במחזור הבא תפגוש בית"ר את אלופת המדינה הטרייה הפועל ב"ש.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה