אסף סלומון - הקוסם מירושלים



ישנן חוויות בחיים, אשר מרבית בני האדם ישכחו בחלוף זמן קצר. סרט שלא הותיר עליכם רושם מיוחד, הצגה שבמרכזה עלילה מייגעת או מופע כזה או אחר שניסה להשיג הרבה, אך הוליד מעט. על הצד השני של הסקלה נמצאים אמנים דוגמת אסף סלומון, כשגם בחלוף שנים ארוכות, במרפסת בשבת עם חברים ופיצוחים, תשוחחו על האיש שהצליח להדהים אתכם באותו מופע טלפתיה שהוא מציג בכל רחבי הארץ. אז מי זה בדיוק אסף סלומון? אילו יעדים הוא כבר הספיק לכבוש? ומה בדיוק קורה שם, במופע המרהיב שלו? המשיכו לקרוא ומייד תגלו.

מי אתה, אסף סלומון?

אז תכירו את אסף, ילד-טוב-בני ברק בראשית שנות השלושים של חייו, שחי ונושם קסמים ואמנות על חושית מימי ינקותו. את הקריירה המקצועית שלו החל בתור קוסם ילדים (אחרי שבגיל 14 צפה במופע והתאהב ברעיון) ובחלוף שנים אחדות וצבירת קהל מעריצים של אלפים, הוסיף לרפרטואר המקצועי שלו הופעות חיות מול קהל בוגר בתור אמן חושים מבוקש.

 

כיום אסף מתגורר בירושלים ומופיע אסף בכל רחבי הארץ – ירושלים, תל אביב, ראשון לציון ועוד, במופע ייחודי שגדולתו טמונה בקצב המסחרר שלו, בהטרוגניות הבולטת שבין חלקי המופע ובעיקר ברמה המקצועית הגבוהה שהוא מפגין, שהצליחה לזכות אותו בקריאות התפעלות ממיטב אמני העל-חושי בישראל. יכולותיו המופלאות של אסף מתבטאות ביכולותיו לנבא התנהגות, פעולות, מעשים, תשובות ותגובות של אנשים וסיטואציות שונות, וזאת באמצעות הכישרון לזהות את גלי המחשבה של אדם ולפרשנם באופן מדויק.

 

אסף סלומון – הצלחות גם בקרב סלבס וקולגות

מספר צמתים מרכזיים ליוו את הקריירה של אסף עד להיותו קוסם ואמן חושים מבוקש. לתודעה הישראלית נכנס בקול תרועה רמה בשנת 2012, כאשר העלה סרטון אותנטי מחופת החתונה שלו, שעה שהצליח לשבור את כוס היין המסורתית באמצעות כוח המחשבה בלבד! שנה לאחר מכן, כאשר ניבא את תוצאות הבחירות הכלליות שהתקיימו מספר חודשים לאחר מכן, כבר אף אחד לא הופתע מיכולותיו (ניבוי שהוא ביצע פעם נוספת מאז). בשנים האחרונות הוא מככב בתכנית בערוץ 2 בנושא טלפתיה וקסם בהנחיית מנחם טוקר. רשימת הסלבס שנדהמו מיכולותיו מתארכת בכל שבוע, וכוללת את ננסי ברנדס, שמואל וילוז'ני, חבר הכנסת אלי ישי ואושיית האמנות העל חושית המוכרת בישראל, אורי גלר, שאמר: "אם אתם רוצים לראות דברים שישגעו אתכם, הזמינו את אסף סלומון".

 

חיים מאושרים הם חיים מלאי זיכרונות טובים. אז צרו לעצמכם זיכרון לכל החיים עם מופע הטלפתיה המדהים של אסף סלומון – אמן חושים קוסם מירושלים בעל הצלחות מוכחות שלא מפסיק להדהים ולהפתיע. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה