וילות ברמת הגולן והכנרת



הגולן והכנרת הם שניים מבין האזורים המבוקשים ביותר בקרב מטיילים מכל רחבי הארץ. מדי שנה פוקדים את האזורים מבקרים רבים ושוכרים וילות ברמת הגולן והכנרת. הוילות הופכות למבוקשות לציון מגוון רחב של אירועים באזור הירוק והנפלא הזה, תוך שהן עצמן מציעות אטרקציות לרוב.

 

מחפשים אתר עם וילות מיוחדות? חפשו וילות ברמת הגולן והכנרת באתר וילה 10 האיכותי!

אטרקציות בתוך וילות ברמת הגולן והכנרת

בעלי הוילות אינם מספקים רק מקומות לינה ותנאים יוקרתיים וטובים עבור האורחים שלהם, אלא גם שלל אטרקציות. כמות האטרקציות ואופי הפעילויות משתנים מוילה לוילה וחשוב לברר פרטים עם בעלי הוילות. להלן כמה דוגמאות לאטרקציות ופעילויות נפוצות:

  • בריכת שחייה – אחת האטרקציות הנפוצות ביותר שאף וילה היא לא וילה בלעדיה. וילות ברמת הגולן והכנרת מציעות בריכות תחת האוויר הפתוח לתקופת הקיץ, וכן בריכות מקורות לחורף. הבריכה מתאימה לכל בני המשפחה ולפעילות מהנה עם הילדים, וכן לזוגות צעירים ורומנטיים המבקשים זמן איכות עם עצמם.
  • ספא וג'קוזי – בוילות רבות ניתן להזמין שירותי ספא ולתת מרגוע לגב הכואב. בוילות לא מעטות יש גם ג'קוזי שאפשר להשתכשך בו במים החמים.
  • רחבה גדולה – במרבית הוילות קיימת רחבה מרוצפת או מדשאה גדולה. על רחבה זו ניתן לערוך שולחנות ולציין אירועים שונים כמו חתונה, בר מצווה ובת מצווה או מסיבת יום הסטודנט. ניתן לנצל רחבה זו גם כרחבת ריקודים ולהשתמש במגברים שמספקת הוילה.
  • מטבח שיש בו הכול – למה להזמין אוכל במסעדות יוקרתיות ולשלם סכומים גדולים עבור מנות קטנות, כשאפר להביא אוכל מהבית ולהכין אוכל טעים ובריא במטבח של הוילה שיש בו את כל הכלים הדרושים לכך.
  • שולחנות למשחקי ספורט – לא צריך לוותר על הכושר גם כשנמצאים בחופשה, ומצד שני אפשר ליהנות מספורט קליל שכל אחד יכול להתחבר אליו. לשם כך, פעמים רבות מציעות וילות ברמת הגולן והכנרת שולחנות ביליארד ופינג פונג לכל מי שאוהב לקיים תחרויות וטורנירים מאתגרים בשביל הכיף.
  • ערכת ברביקיו – אם התגעגעתם לטעם הבשר על האש, כמעט בכל וילה ברמת הגולן והכנרת תוכלו למצוא ערכת ברביקיו המגיעה עם כל הכלים הדרושים להכין על האש. רק תביאו את הבשר ושאר מצרכי המזון והניחו אותו על הערכה המשוכללת.

אטרקציות מחוץ לוילה

וילות ברמת הגולן והכנרת מציעות מגוון אטרקציות באזורן. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לקפוץ לרכב המשפחתי ולכוון את הווייז ליעד הבא. בטיולי רכיבה על סוסים, למשל, תוכלו לחוות את חווית הרכיבה על החיה הגדולה גם אם מעולם לא רכבתם על סוס, ולרכב בנחת בשבילים הירוקים. בטיולי ג'יפים וטרקטורונים תוכלו להגיע במהירות למגוון מקומות, לדלג במהירות מעל מכשולים הרריים ואף לנסוע בתוך מעיינות, שכן הג'יפ מותאם לנסיעה בתנאי שטח בלתי שגרתיים. כמו כן, אם אתם יותר בקטע של אירועים תרבותיים, תוכלו לבקר בשורה של מסעדות ייחודיות ומרכזים קולינריים הקיימים בצפון ולטעום אוכל מגוון וטעים שלא אכלתם עד כה. בנוסף, אפשר לבקר ביקבים ובמחלבות וליהנות מטעימות של יין וגבינות.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה