יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה: הסדרי תנועה



שוטרי משטרת ישראל, לוחמי מג"ב ומתנדבים מתפרסים ברחבי העיר לשמירת הסדר הציבורי, הסדרת והכוונת תנועה, להלן הסדרי תנועה

יום הזיכרון וערב יום העצמאות

שוטרים, לוחמי מג"ב ומתנדבים ייפרסו בבתי העלמין כדי לאבטח את הטקסים, בדגש על טקס הזיכרון הממלכתי לחללי מערכות ישראל, טקס זיכרון לנפגעי פעולות האיבה וטקס הדלקת המשואות בהר הרצל. בנוסף יופעלו שוטרים סמויים וגלויים, במקומות בילוי של בני נוער ובאזורי בימות הבידור, לאבטחת החוגגים, שמירה על הסדר הציבורי ומניעת עבירות. תוגבר האכיפה כנגד עסקים אשר מוכרים משקאות משכרים לקטינים וכנגד מפעילי זיקוקים, שאינם בהתאם לחוק או בניגוד לנהלי הבטיחות.

מערך התנועה יתוגבר ויפעל להסדרת והכוונת התנועה ברחבי העיר ובדגש לאזור הר הרצל והצירים המובילים אליו.
יום העצמאות 
הערכות המשטרה תתמקד בפארקים, בגנים ובאתרי הטבע ותוגבר נוכחות של ניידות בסמוך אליהם לשמירה על ביטחונם של החוגגים, שמירת הסדר הציבורי והסדרת התנועה.
בנוסף, ייפרסו שוטרים ומתנדבים באירועים השונים כולל במשכן הנשיא, בנייני האומה ותיאטרון ירושלים.
גם ביום זה תהיה פריסה רחבה של ניידות תנועה בצירים, שוטרי התנועה יפעלו להכוונת התנועה ופיקוח עליה, במטרה לצמצם את העומס בכבישים ותאונות הדרכים, ויינתן דגש לצירי גישה לפארקים ולצירים ראשיים.
פירוט הסדרי תנועה:
1/5/17 – יום הזיכרון וערב יום העצמאות
בין השעות 8:00-14:00 יחסמו לתנועת כלי רכב הצירים הבאים: שד' הרצל - מצומת הרצל-בייט ועד לכיכר הולנד, איש שלום, מגיני ירושלים, בזק בייט.
הציבור המעוניין להגיע להר הרצל מתבקש לחנות בחניונים קרובים (טדי, גן חיות, תחנה מרכזית, חניון הלאום) ולנסוע במערך ההיסעים שיופעל ללא תשלום, הלוך חזור.
בין השעות 19:00-3:00 יחסמו לתנועת כלי רכב הצירים הבאים: רחוב הילל, מנשה בן ישראל – לשני הכיוונים, הלני המלכה, הרב קוק, ההסתדרות, מבוא המתמיד, סמטת המתמיד, ביאנקיני, רבי עקיבא, בן סירא, ינאי, כורש, שמאי, אגריפס עד כי"ח.
הרכבת הקלה – צפויים שינויים בתוואי מסלול הרכבת. הודעה תופץ בהתאם.
המשטרה פונה לציבור לנהוג בהתאם לחוק ולהוראות, להישמע להוראות השוטרים, לנקוט באמצעי הזהירות הנדרשים ולפנות למשטרה במקרה הצורך, כל זאת על מנת ליהנות מחוויה בטוחה ושלווה.

תמונה: הדס פרוש/ flash 90 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה