מירוץ דרור על שם דרור חנין ז"ל, יערך השנה ביום שישי, 12 למאי, ביישוב בית אריה וצפוי לארח מאות רצים

זו השנה השניה בה קרוי המירוץ על שמו של דרור חנין, תושב בית אריה, אשר היה ההרוג הראשון של מבצע צוק איתן. את המירוץ יארגנו השנה המועצה המקומית בית אריה בשיתוף מתנ"ס בית אריה מבית החברה למתנ"סים הארצית.

דרור חנין, אשר המירוץ יתקיים לזכרו, נהרג במהלך מבצע צוק איתן מפגיעת פצמ"ר שעה שחיזק ועודד חיילים בדרום. חייו של דרור היו מלאי התנדבות, נתינה לאחר וסיוע לחלשים אשר באים לידי ביטוי בערכי המירוץ ובאתרים בהם עובר המסלול. בני משפחתו של דרור ז"ל יקחו חלק אף הם במקצים השונים שבמירוץ.

מירוץ דרור בית אריה נחשב מאתגר ומיוחד הודות לנופים ולמקומות ההיסטוריים בהם עובר המסלול והודות לשיפועים ולתצפיות לכל אורכו. המירוץ יציע למשתתפים מקצים שונים, של עשרה וחמישה ק"מ, מקצה 2 ק"מ עממי. השנה, לראשונה, יתווסף גם מקצה חצי מרתון של 21.1 ק"מ. כל מקצה יחולק לקטגוריות גיל ומין שונות.

אבי נעים, ראש המועצה המקומית בית אריה, סיפר כי "דרור חנין היה איש של חסד ומופת עבור כולנו. מותו הטראגי מפצצת מרגמה במבצע "צוק איתן" עת ירד לחזק את חיילי צה"ל מעיד על נתיב חייו. מירוץ דרור בבית אריה, במקום בו חי ומשפחתו עדיין מתגוררת, הוא אחד הדרכים בה בחרנו להנציח את דמותו ומורשתו של דרור.  אנו קוראים לעם ישראל לבוא ולקחת חלק במפעל הנצחה חשוב זה".

תמונה: יואב לביא  


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה