בית״ר הפסידה 2:0 לב"ש



הצהובים הצליחו לשמור על שער נקי במשך מחצית אחת, אך במחצית השנייה ראדי וברדה כבשו וב"ש זכתה בשלוש נקודות חשובות במאבק האליפות

הפועל ב״ש אירחה הערב (שני, ערב המימונה) את בית״ר ירושלים במסגרת משחקי המחזור הרביעי של הפלייאוף העליון בליגת העל. בזמן שהפועל ב״ש צריכה את הנקודות בשביל לזכות בתואר אליפות המדינה בפעם השנייה ברציפות, בית״ר ירושלים תנסה להפריע לה בשביל המטרה הברורה שלה - כרטיס לאירופה דרך המקום השלישי (או הרביעי במידה ומכבי ת״א תזכה בגביע המדינה). במחזור הקודם הצהובים חזרו לנצח כשהביסו את בני סכנין 0:3 באצטדיון טדי. בבית״ר אמנם מתעסקים בהשגת המטרות בליגה, אך שחקנים מסויימים כבר עם הפנים לעונה הבאה. בלם הקבוצה חסוס רואדה נמצא במגעים עם אפועל ניקוסיה, ואם יעזוב יאלץ את טביב להביא בלם טוב לעונה הבאה. גם עם דן אייניבינדר עדיין אין הבנות לקראת העונה הקרובה, כשהבעלים ונציגי השחקן קבעו להיפגש בצאת החג. בהרכב של שרון מימר פתחו הערב: קליימן, רואדה, מורי, קלטינס, הייסטר, סאבו, איינבינדר, פריירה, ורד, עזרא ושכטר.

 

מהלך המשחק: במחצית הראשונה ב"ש שלטה במהלך המשחק, אך הגיעה למספר מצבים מועט, ולא סיכנה יותר מדי את השער של קליימן. בית"ר מצידה השתדלה לשמור את ב"ש רחוק מהרחבה שלה וניסתה לצאת למתפרצות. 0:0 במחצית. המחצית השנייה הייתה קצבית ובדקה ה-67 נכבש השער הראשון במשחק, כשמהראן ראדי בעט מדוייק לפינה של קליימן וקבע 1:0 לב"ש. מאז האדומים הגיעה למספר מצבים מסוכנים נוספים, עד שברדה כבש את השער השני בדקה ה-76. 2:0 לב"ש בסיום.

 

במחזור הבא תארח בית״ר את מכבי ת״א באצטדיון טדי.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה