מסתכלים ומצילים



עם בואו של האביב ולקראת חג הפסח המתקרב ועם עליית הטמפרטורות בימים האחרונים מד"א מבקש מהציבור לגלות ערנות מוגברת לרכבים חונים במטרה לוודא שלא נשכחו ילדים ברכב

בעקבות הטרגדיות של ילדים שנשכחו בכלי רכב לוהטים בשנים האחרונות, מגן דוד אדום יוצא בקריאה לציבור הישראלי להגביר ערנות לילדים שנשכחו ברכב.

במגן דוד אדום שבים ומזכירים לציבור כי יש לבדוק שוב ושוב בכל נסיעה את המושב האחורי ולוודא את שלומם של הילדים וכי אף אחד מהם לא נשכח ברכב. בנוסף, מבקשים במד"א מהציבור לשים לב למכוניות חונות במהלך היום, ולהזעיק את מד"א והמשטרה בכל מקרה שבו נראה ילד בכלי הרכב, ללא השגחת מבוגר. יצוין, כי תשומת לב מוגברת של הציבור כולו יכולה להציל את חייהם של פעוטות רבים.

מנכ"ל מד"א, אלי בין: ״אנו במגן דוד אדום פועלים כל השנה ללא הפסקה להענקת סיוע רפואי במקרי חירום ברכבי הארץ. כחלק מכך, אנו נתקלים בשנים האחרונות במקרי שכחת ילדים ברכב. מתוך הבנה זו, בימים אלו שהטמפרטורות מתחילות לעלות אני מבקש מהציבור להקפיד שבעתיים על כללי הבטיחות ולשים לב לכל כלי רכב חונה ובו נראה ילד ללא השגחת מבוגר. מד"א, כארגון ההצלה הלאומי של ישראל, מחויב לעשות כל שביכולתו על מנת למנוע מקרים דומים בעתיד".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה