הרכבת הקלה חוגגת ומתכוננת לחג הפסח



סיטיפס התאימה את תדירות הרכבות לביקושים בחג ותציב עמדות מאוישות למכירת כרטיסי נסיעה בתחנות המרכזיות. לאורך הקו יתקיימו מופעי כליזמרים והופעות, להטוטנות ואומנות בלונים ובתחנות יוצבו מיצגי אומנות צבעוניים

סיטיפס הרכבת הקלה בירושלים נערכת לקראת המוני המבקרים הצפויים להגיע לבירה במהלך חג הפסח. במסגרת ההיערכות, התאימה סיטיפס את תדירות הרכבות לשעות הביקושים הצפויים במהלך ימי חול המועד, ויתווספו רכבות בשעות הערב כך שזמן ההמתנה יתקצר והתדירות תגדל.

גם מערך השירות והבקרה נערך לסייע לציבור הנוסעים בימי חול המועד, אף יותר מהרגיל, ובמסגרת זאת יוצבו בתחנה המרכזית, ובתחנות העירייה וגבעת התחמושת עמדות מאוישות למכירת כרטיסי נסיעה ברכבת בשיתוף משרד התחבורה. בנוסף, בקרי הרכבת הקלה יסייעו לנוסעים המבקרים בעיר ברכישת הכרטיסים ככל שיידרש במטרה לזרז את ההליך. 
 

במהלך ימי החג, תקיים סיטיפס הרכבת הקלה הופעות ומופעי כליזמרים, מופעי להטוטנות ובלונים בתחנות "הדוידקה", "התחנה המרכזית" ו"העירייה״.     
 
כמו כן לרגל החג יוצגו על גבי תחנות מרכזיות של הרכבת הקלה מיצגי אומנות בנושא הרכבת, ירושלים והחיבור ביניהן הכוללים מסרים של חדשנות בעיר העתיקה, אחדות התושבים ושיתופי פעולה ואשר עוצבו ע"י ביה"ס לעיצוב "סיעור מוחות" בהנהלת הגב' מרים שרביט.
 
מנכ"ל סיטיפס הרכבת הקלה, ירון רביד: "סיטיפס פועלת מיום הקמתה למען הציבור ותושבי ירושלים. כלל הפעילויות החגיגיות, כמו גם ההיערכות לקראת חג הפסח, מטרתן להקל על ציבור הנוסעים בהתניידות בעיר במהלך ימי החג, וכן להנעים את זמנם של הנוסעים והתושבים בבירה. בשם הרכבת הקלה ועובדיה אני מאחל לכל בית ישראל חג שמח, חופשה נעימה ונסיעה טובה".
 
קרדיט לתמונה: יח"צ

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה