אמיר דדון במערת המסתורין



לאחר תקופה מדהימה עם רצף של הצלחות ממשיך אמיר דדון את סיבוב ההופעות שלו עם מופע טריו אקוסטי

בשנים האחרונות פרץ דדון אל מרכז התודעה הישראלית והפך להיות שם מוכר בכל בית.

מי שהיה עד לא מזמן הקול הגדול והמעט מסתורי שמאחורי הלהיט 'שאריות של החיים',  הפך עד מהרה מ- 'תגלית' ומ- 'הבטחה גדולה' לאחד היוצרים הבולטים והמובילים בסצנה.

היום דדון הוא אחד הזמרים העסוקים והמבוקשים, עם קול גדול וטונות של סטאר קוואליטי, רצף להיטים, שני אלבומים מצליחים ואלבום שלישי שבדרך...

המופע כולל את מיטב השירים משני אלבומיו ומהאלבום שלישי עליו עובד בימים אלו, ביניהם: "לא סתם", "חלל" ,"בגלגול אחר", "גלים" , "יש אין סוף", "שאריות של החיים"  "כל יום כמו נס" וכמובן הלהיט הגדול "אור גדול".

גלעד שמואלי – תופים, עמרי גינצברג – קלידים ומחשב, אמיר דדון – גיטרה ושירה

כדאי להקדים ולסייר במערת המסתורין והאגדות של ירושלים, המסתתרת מתחת לבתי העיר העתיקה, המערה מדהימה בגדלה וביופייה. האגדה מספרת כי בעת מצור הבבלים על ירושלים, נמלט צדקיהו, מלך יהודה האחרון, דרך מערה זו ליריחו ומכאן שמה "מערת צדקיהו".

ככל הנראה החציבה במקום החלה בימי בית ראשון. יוסף בן מתתיהו כינה אותה "מערת המלכים". ממנה נחצבו האבנים לבניין ירושלים ובית המקדש בתקופת הבית השני. היא נעלמה מהעין עם בניית חומות העיר בתקופה העות'מאנית, ונחשפה שוב, במקרה, בראשית המאה ה-20. ממערה זו נחצבו אבני "מגדל השעון" שניצב בעבר מעל שער יפו ונהרס בתקופת המנדט הבריטי, וחלק מאבני המזבח של מבנה ימקא.

מחיר כרטיס: 70 ₪ לאדם, גימלאים, סטודנטים ומחזיקי כרטיס ירושלמי 55 ₪

שאטלים ללא תשלום ייצאו בין השעות  20:15-19:30 מחניון מתחם התחנה הראשונה (חניה ללא תשלום החל מהשעה 19:00) אל מערת צדקיהו, ויחזירו את הקהל אל חניון מתחם התחנה בסוף המופע. משך המופע כשעתיים.

יום רביעי, 29.3.17 , 21:00, מספר המקומות מוגבל. כרטיסים בבימות טל: *6226  ובאתר:www.bimot.co.il

תמונה: אורטל לביא 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה