הושלם איטום בית המחבל בג'בל מוכבר



משטרת ירושלים השלימה את היום את אטימת בית המחבל בג'בל מוכבר, מחבל שביצע את פיגוע הדריסה בחודש ינואר האחרון בארמון הנציב. בפיגוע נרצחו 4 חיילי צה"ל ונפצעו 15 חיילים נוספים

בית המשפט העליון הורה להרוס את ביתו של המחבל שביצע את פיגוע הדריסה בטיילת ארמון הנציב שבעיר, בו נרצחו ארבעה חיילי צה"ל ונפצעו 15 חיילים נוספים, לפני כחודש. השופטים דחו את העתירה שהגישו בני משפחתו של המחבל, וקבעו כי הריסת הבית היא מידתית וכי שאלת המודעות של בני ביתו לכוונותיו לבצע פיגוע, אינה צריכה להוות משקל בהחלטה להרוס את ביתם. 

היום (ד') כוחות משטרה ומג"ב בפיקודו של מפקד מחוז ירושלים, ניצב יורם הלוי, פעלו בשטח ונערכו לשמירה על הסדר והביטחון ומניעת מעשי אלימות כל זאת עד לסיומו של היום הראשון במבצע איטום בית המחבל.
באופן שלא כבשגרה נענה מפקד מחוז ירושלים לפנייתם של הרצל ומירב חג'ג' ,הוריה של שיר חג'ג' ז"ל שנרצחה בפיגוע, להצטרף לזמן קצר ולראות את ביצוע איטום בית המחבל.
הוריה של שיר ז"ל נסעו יחד עם מפקד המחוז לבית המחבל, נכחו לזמן קצר באיטום הבית, קיבלו הסבר ממפקד המחוז אודות ההליך כל זאת תוך שמשיב לשאלותיהם. בסיום המפגש אמר הרצל חג'ג' שהוא זה שביקש לראות בעיניו את אטימת בית המחבל שגדע את חייה של בתו.
 

 
הרצל חיבק את מפקד המחוז והודה לו בהתרגשות וכאב על הליווי האישי שלו ועל כך שנעתר לבקשתם החריגה להתלוות אליו. מירב חג'ג' אמרה שאולי ביצוע אטימת בית המחבל עשוי למנוע ממחבלים אחרים לבצע פיגועים ובכך למנוע שכול וכאב מאמהות נוספות.  עוד הוסיפה ואמרה שאחרי שראתה בעיניה את האטימה אולי תוכל לתת מעט מנוח לנפשה.
 
תמונות: באדיבות דוברות המשטרה 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה