18 חובשי רפואת חירום חדשים הצטרפו למד"א במבשרת ציון



טקס מיוחד נערך בתחנת מד"א בירושלים לרגל סיום קורס חובשי רפואת חירום ונהגי אמבולנס לתושבי מבשרת ציון. בטקס נכח ראש מועצת מבשרת ציון, יורם שמעון, שעזר בקיום הקורס וקיבל בהמשך גם סיור במוקד מד"א

18 חניכים השתתפו בקורס שהתקיים בחודשים האחרונים והסתיים בהצלחה. כלל החניכים, בוגרי הקורס קיבלו בסוף הטקס ערכות כוננים שכוללות וסטים, תיקי החייאה וציוד מתקדם של עזרה ראשונה שיוכלו לשים ברכביהם הפרטיים. בנוסף נחשפו החניכים לאפליקציית מד"א שדרכה יוזנקו לקריאות ככונני מד"א. ממלא מקום ראש זרוע תגובה מידית בירושלים, איציק אסרף, סיפר על שיתוף פעולה פורה עם מועצת מבשרת ציון שיתרום רבות לכל האזור.

שלמה פטרובר, מנהל מרחב ירושלים במד"א בירך את מסיימי הקורס ואמר: "אני מעריך אתכם על ההתנדבות שלהם, זה לא מובן מאליו. העיסוק של מד"א שונה מגופים נוספים ומתמקד יום יום בהצלת חיים של ממש. יש לכך חשיבות עליונה. אני מודה לראש המועצה על שיתוף הפעולה שעזר באיתור תחנה חדשה ובהקצאת מקום". 

ראש המועצה המקומית מבשרת ציון, יורם שמעון: "שמחתי להשתתף בטקס סיום קורס חובשים בו הוסמכו 18 חניכים תושבי מבשרת ציון. החובשים שהוסמכו זה עתה, יעניקו טיפול רפואי ראשוני מציל חיים, ביישוב מבשרת ציון וביתר הישובים בפרוזדור ירושלים. חלק מהחובשים אף צפויים בקרוב לעבור הכשרת נהיגה על אמבולנס, וייסעו בעיבוי הכוננויות בישוב בשגרה ובחירום. העובדה כי כל אותם 18 חובשים חדשים מצוידים בתיק רפואת חירום של מד"א - וודאי תסייע במתן מענה מהיר לכל תרחיש או אירוע, שלא נדע."

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "אין מילים להערכתי הרבה כלפי כל מי שבוחר לפנות זמן ואנרגיות למען הצלת חיים שכן על יכולות מופלאות אלה נבנה כוחו המרכזי של מד"א ואני שמח לראות את ההיענות הנרחבת של תושבי מבשרת ציון לנושא. מי ייתן ונזכה להמשיך ולפעול למען הצלת חיים בכוחות משותפים".

 

תמונה: דוברות מד"א

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה