"קילומטרים של חיוכים" – למען דיירי עמותת אקים ירושלים



כמדי שנה מקיימת עמותת אקים ירושלים צעדה רבת משתתפים, בשבילי ארץ ישראל היפה לטובת אנשים עם מוגבלות שכלית. הצעדה משלבת את אהבת הארץ, אהבת ההליכה ואהבת האדם ומשתתפים בה צועדים מכל העולם. נפתחה ההרשמה לצעדה

מארגני הצעדה הכריזו על פתיחת ההרשמה לצעדה השנתית של עמותת אקים ירושלים שמטרתה - שיפור איכות חייהם של דיירי אקים ירושלים. 

באירוע מרגש סיפרו המשתתפים על חוויותיהם האישיות על הקשר עם אקים ירושלים. "אני כאן בגלל הבן שלי וגם אתם כאן בגלל הבן שלי, כשאני רואה אתכם כאן אני יודע שהעתיד של הבן שלי בטוח" כך סיפר באירוע יואל נסון שבנו דרור בן ה- 36 מתגורר בדירה של אקים ירושלים. נסון, חבר הנהלה בעמותת אקים ירושלים, סיפר כמה חשוב לו שיש אנשים שמוכנים לעזוב את עבודתם ולצעוד למען דיירי אקים ירושלים.

הצעדה, תתקיים בין התאריכים 09-11/05, בגליל העליון, בהשתתפות צועדים מהארץ ומעולם, שיגיעו במיוחד למען המטרה. 

עו"ד ג'פרי רשב"א, המשתתף בצעדה מזה 14 שנה, סיפר כיצד הפך מצועד למתנדב ועל הקשר המיוחד עם אברהם דייר של אקים ירושלים איתו הוא נפגש אחת לשבוע. ”אני משתתף בצעדה משלוש סיבות: זו צעדה בשבילי ארץ ישראל היפים, יש משמעות ערכית מאחורי הצעדה ונוצרו קשרים חברתיים עם צועדים בצעדה". 

באירוע השתתפו מנכ"ל אקים ירושלים מר' ויקטור ליפק, חברת מועצת העיר לורה ברטון, שתשתתף השנה בצעדה, צועדים ותיקים ומתעניינים חדשים. "הצעדה השנתית היא דוגמה למעורבות חברתית וקהילתית של תושבי ירושלים והסביבה בפעילות אקים ירושלים, אנו מודים לאנשים היקרים על היותם תומכים נלהבים, אני כל שנה מתרגש מחדש" סיכם ויקטור ליפק.

אקים-ירושלים היא עמותת הורים הפועלת ללא מטרות רווח, לשיפור איכות חייהם ורווחתם של אנשים עם מוגבלויות שכליות ובני משפחותיהם ברחבי ירושלים. העמותה מפעילה ומנהלת שירותים קהילתיים הכוללים דיור, תרבות ופנאי ומרכז תמיכה למשפחה. 

לפרטים נוספים והרשמה :

בטלפון-   073-224-2111 / 02-6728731

באימייל [email protected] 

http://trek-he.akim-jerusalem.org.il/

 תמונה: באדיבות יח"צ

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה