רבע גמר היורוקאפ: הפועל ירושלים עלתה ליתרון 0:1 נגד גראן קנאריה



האדומים שמרו על הביתיות אחרי ניצחון 67:87 גדול בארנה. דייסון להט עם 20 נקודות, סטודמאייר וקינזי הוסיפו 14. בשישי: משחק מספר 2 בגראן קנאריה

מאז גמר גביע המדינה עברה על הפועל ירושלים תקופה לא קלה. האדומים נכנעו למכבי ת״א, והפסידו שני משחקים נוספים לאחר מכן (נגד מכבי חיפה והפועל אילת), כשרק במשחק הליגה האחרון נגד ראשל״צ האדומים ניצחו, וגם זה לאחר שאיבדו יתרון 24 נקודות. הערב (שלישי) הפועל אירחה את גראן קנאריה במסגרת המשחק הראשון של רבע גמר גביע היורוקאפ. למעט אותו הפסד בגמר הגביע, הירושלמים כבר הוכיחו העונה שהם מגיעים בכושר טוב למשחקים החשובים, במיוחד במסגרת האירופית. גראן קנאריה הגיעה למשחק אחרי ניצחון גדול על ריאל מדריד במסגרת הליגה הספרדית. לרשותו של מאמן ירושלים סימונה פיאנג׳יאני עמד סגל כמעט מלא. בר טימור נעדר בגלל פציעה שכנראה תגרום לו להפסיד גם את המשחק השני נגד גראן קנאריה. מאליק היירסטון כזכור עדיין שוהה בארה״ב בגלל סיבות אישיות. בחמישייה האדומה פתחו קרטיס ג׳רלס, ג׳רום דייסון, טרנס קינזי, טראוויס פיטרסון ואמארה סטודמאייר.

 

מהלך המשחק: האדומים עלו ליתרון בתחילת המשחק, אך איבדו אותו אחרי כמה איבודי כדור. אחרי חמש דקות של כדורסל הספרדים הובילו 8:11. ג׳רום דייסון ואמארה סטודמאייר התעוררו והפכו שוב את התוצאה, שגרמה לגראן לגראן קנאריה לצאת לפסק זמן. הספרדים חזרו עם 4 נקודות רצופות שהעניקו להם יתרון פעם נוספת, ובסוף הרבע הראשון 17:16 לאורחים. לקח להפועל זמן להיכנס לקצב ברבע השני, אך בסוף זה קרה. שלשה של ג׳רלס החזירה את היתרון לאדומים. חמש דקות לפני ההפסקה 30:24 לירושלים. האדומים כבר עלו ליתרון עשר, אך איבדו אותו כשמק׳אלב הפך את התוצאה. קינזי הצליח לקלוע שתי נקודות על הבאזר, והפועל הצליחה לרדת להפסקה ביתרון 38:39. במחצית השנייה דייסון להט. הגארד קלע כמה שלשות חשובות, כשגם סטודמאייר עם מספר מהלכים יפים תרם לאדומים מתחת לסל. חמש דקות מפתיחת המחצית השנייה 49:43 להפועל. מה שאפיין יותר מכל את האדומים ברבע השלישי היה משחק הגנה נהדר שלא איפשר לספרדים לקלוע סלים קלים. 64:57 להפועל לפני הרבע האחרון. האדומים עלו לרבע האחרון בטירוף. רנדל עם חסימה וסל מיד לאחר מכן העלה את ירושלים ליתרון 11 נקודות. האמריקני היה האיש הבולט במהלך ארבע הדקות הראשונות של הרבע כשסיפק תצוגה נהדרת בשני צידי המגרש. האנרגיה בארנה הייתה מחשמלת, והפועל ניצלה זאת כדי להגדיל את היתרון ולהבטיח ניצחון חשוב בסדרת הטוב מ-3, 67:87 בסיום.

 

בלטו בירושלים: דייסון 20 נקודות, סטודמאייר וקינזי 14 כ״א, רנדל 10.

 

ביום שישי תשחק הפועל נגד גראן קנאריה בחוץ.

 

תמונה באדיבות Flash 90.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה