בית"ר ירושלים ניצחה את סכנין בדוחא 0:2



איתי שכטר כבש ראשון מבישול של ורד בדקה ה-30, ובתוספת הזמן של המחצית הראשונה השניים החליפו תפקידים כשהחלוץ בישל לקשר. ברביעי: גומלין רבע גמר הגביע נגד קריית שמונה

בית״ר ירושלים יצאה הערב (ראשון) למשחק חוץ קשה באצטדיון דוחא נגד בני סכנין במסגרת המחזור ה-24 של ליגת העל בכדורגל. מאמן בית״ר שרון מימר, ניצח עד כה את כל משחקיו בתור מאמן בית״ר, כולל את הפועל ת״א בליגה ואת המשחק הראשון נגד קריית שמונה במסגרת רבע גמר גביע המדינה. מימר ביצע כמה שינויים לקראת המשחק הערב, חלקם כפויים וחלקם לא. דוד קלטינס שהורחק במשחק הקודם נגד הפועל ת״א, לא נכלל בסגל ואת מקומו תפס קלאודימיר פריירה. גם ישראל זגורי פתח לראשונה בעידן מימר במקומו של חן עזרא. למעט שני השינויים האלה, המאמן פתח עם אותם שחקנים שפתחו בניצחון נגד הפועל ת״א: קליימן בין הקורות, רואדה, מורי, הייסטר וקונט בהגנה. סאבו ואיינבינדר הצטרפו לפריירה בקישור, ושכטר ו-ורד פתחו לצידו של זגורי בהתקפה.

 

מהלך המשחק: פתיחת המשחק התאפיינה בהרבה עבירות ותיקולים חזקים. המשחק היה אגרסיבי מאוד, דבר שעזר לסכנין. אלא שבית"ר נכנסה לקצב והתחילה לשלוט במשחק. בדקה ה-30 עידן ורד הגביה כדור נהדר לראש של שכטר שקבע 1:0 לצהובים. 4 דקות לאחר מכן גם סאבו זיכן את השער, אך הנגיחה שלו עברה מעל השער. בדקה ה-46, תוסםת הזמן, עידן ורד הכפיל אחרי בישול נהדר של שכטר. 2:0 לצהובים במחצית. בחצי השני סכנין לחצה יותר ומנעה מבית"ר לשחק ביכולת שאפיינה אותה בחלק הראשון. קונט רשם הזדמנות מסוכנת אחת לזכות בית"ר, כשגם סכנין רשמה כמה מצבים מסוכנים, אך קליימן מנע מהם לצמק. 2:0 לבית"ר בסיום.

 

ביום רביעי תשחק בית״ר נגד הפועל קריית שמונה במסגרת גומלין רבע גמר גביע המדינה בכדורגל.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה