"מסלול מוכח לתפקידים משמעותיים במערכת הביטחון"



השבוע נערך בחוג לאלקטרו אופטיקה במרכז האקדמי לב טקס פרידה מרגש מסגן אלוף (במיל') יוני רבינוביץ'- ראש מחלקת אלקטרו-אופטיקה במפא"ת, שציין כי "העובדה שהמחלקה שלנו מורכבת מיותר מ-50 אחוז בוגרי המרכז האקדמי לב והשאר מכל המוסדות להשכלה גבוהה בכל הארץ מעידה על עוצמתו של המוסד"

כשחיפשו במפא"ת (המינהל למחקר פיתוח אמל"ח) היכן המקום המתאים ביותר לאירוע פרידה מראש מחלקת אלקטרו-אופטיקה מר יוני רבינוביץ', הרגישו כולם כי הדבר הטבעי הוא לקיים את האירוע במרכז האקדמי לב, במקום בו התחיל מר רבינוביץ' את דרכו. השבוע נערך בחוג לאלקטרו אופטיקה במרכז האקדמי לב טקס פרידה ממר יוני רבינוביץ'. האירוע המכובד והמרגש התקיים במרכז האקדמי לב, בהשתתפות: רעייתו של יוני שושי , נציגים בכירים מהמרכז וקציני וקצינות המחלקה, שכאמור כ - 50 אחוז מאנשי המחלקה היוקרתית במשרד הביטחון הם בוגריו.

השבוע כבר החל רבינוביץ' את תפקידו הבא כסגן ראש מנהלת החלל וכראש יחידת הלוויינים של משרד הביטחון שבה שירת אגב גם המנכ"ל הקודם של המרכז, שי גלבוע.

במהלך הארוע ציין רבינוביץ' כי "מספיק להסתכל במספר הרב של בוגרי המרכז המשרתים במחלקה שלי , והעובדה שכ-50 אחוז מאנשי המחלקה הם בוגרי המרכז האקדמי לב מראה את העוצמה האדירה שיש לחוג  ש'מייצא' לאורך השנים מהנדסים מצוינים למשרות בכירות ויוקרתיות במערכת הביטחון."

רבינוביץ' הוא כאמור בוגר המרכז האקדמי לב ושימש במשך כשני עשורים כראש ענף וכראש המחלקה במשרד הביטחון, והיה אמון על מערך המחקר והפיתוח האלקטרואופטי במפא"ת, כשכל פיתוח טכנולוגי של אמצעי לחימה אלקטרואופטי מתקדם היה בהובלתו ובהנחייתו המקצועית. המחלקה לאלקטרו אופטיקה במפא"ת נחשבת לאחת המחלקות היוקרתיות והחשובות ביותר במשרד הביטחון, וזכתה עד כה ב-4 פרסי בטחון ישראל ושלושה מאנשיה הינם בעלי האות הטכנולוגי מטעם הרמטכ"ל.

ראש החוג לאלקטרו אופטיקה במרכז האקדמי לב הרב ד"ר אבי קרסנטי ציין כי "החוג לאלקטרו אופטיקה במרכז הפך למעוז טבעי לשירות משמעותי לגיוס עובדים למערכת הביטחון ולתעשיות היי-טק, דבר המוכיח כי כל תחום שמשקיעים בו השקעת יתר מניב תוצאות מצוינות בשטח. ". בשנתיים וחצי האחרונות, תחת ניהולו של ראש החוג, הפכה המחלקה למושכת עוד יותר כאשר הוקמו מעבדות מחקר רבות וכאשר אושרה על ידי המל"ג (המועצה להשכלה גבוהה) התוכנית לתואר שני באלקטרו אופטיקה.

תמונה: באדיבות יח"צ


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה