שרון מימר הוא מאמן בית"ר ירושלים במקומו של רן בן שמעון



אחרי תוצאת התיקו נגד בני יהודה, החליטו בן שמעון והמועדון להיפרד: ״המועדון מודה לרן על הדרך המשותפת ומאחל לו בהצלחה״. בן שמעון: "אין בליבי כעס". שרון מימר יאמן את הצהובים עד תום העונה

אחרי תוצאת התיקו אתמול בין בית״ר ירושלים לבני יהודה, הוציאה אתמול(ראשון) בית״ר ירושלים הודעה על עזיבתו של רן בן שמעון את הקבוצה. אחרי מרתון שיחות עם ששרון מימק וגיא לוזון, נקבע כי מאמן כפ"ס לשעבר יחליף את רן בן שמעון על הקווים בטדי, אחרי שסיכם את תנאיו במועדון כבר אתמול. אלי טביב אמנם ניסה למנות את גיא לוזון עד הלילה, אך המאמן העדיף שלא לאמן את הקבוצה מאמצע העונה.

 

מהמועדון נמסר: "מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים סיכם עם שרון מימר לאימון הקבוצה עד תום העונה. אלי טביב בדק כמה אפשרויות וביניהן גם גיא לוזון שהעדיף לא לחזור על השגיאה מבחינתו כמו בהפועל ת"א כשלא בנה את הסגל, ואף אמר כי ישמח להגיע לבית"ר בתחילת עונה. כמו כן אנו מציינים כי לא התקיים משא ומתן כספי קונקרטי עם גיא לוזון. חשוב להבהיר- רבים הרימו גבה כשאלי טביב מינה בעבר מאמנים שאינם בעלי שם והצליחו מאוד במועדון לבסוף. אנו מאחלים לשרון ולקבוצה בהצלחה".

 

שרון מימר פוטר לפני כשבועיים מהפועל כפ"ס אחרי שהפסיד לבית"ר ירושלים באצטדיון לויטה. לפני כן מימר שימש כעוזר המאמן של ברק בכר בהפועל ב"ש.

 

אתמול הודיע המועדון על פרידה מרן בן שמעון: ״מועדון הכדורגל בית״ר ירושלים ורן בן שמעון החליטו בעצה אחת להיפרד. בשיחה שנערכה הבוקר בין הבעלים אלי טביב לרן בן שמעון, החליטו השניים כי נכון יהיה להפסיק את ההתקשרות בין הצדדים. המועדון מודה לרן על הדרך המשותפת ומאחל לו בהצלחה.״

 

הביקורת על המאמן הייתה גדולה מאוד בתקופת בה אימן את בית״ר. הוא אמנם הצליח להעפיל לסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, אך את הליגה פתח באופן מקרטע. בתקופה האחרונה היה נראה כי חלה התייצבות אחרי ההעפלה לרבע גמר גביע המדינה שהגיע בזכות ניצחון על בני סכנין. אך תוצאות התיקו האחרונות נגד אשדוד ובני יהודה גרמו לבעלים אלי טביב לבצע זעזוע.

 

המאמן היוצא אמר באסיפת השחקנים: "אין בליבי כעס, אכזבה או תסכול מאף אדם במועדון. התחברתי למועדון הזה ואחזיק אצבעות להצלחתו. ההחלטה להיפרד הייתה כיוון שאלי ואני לא ראינו עין בעין יותר ולכן, נכון היה לעזוב בצורה מכובדת. אני רוצה להודות לאלי טביב על הבחירה בתחילת העונה ועל שיתוף הפעולה עד כה. למרות הלחצים ולמרות שלא תמיד הכל היה חלק, נהניתי מאוד מכל רגע שלי כאן. אני מאמין בכם וביכולת שלכם להצליח. אוהב אתכם."

 

דן איינבינדר קפטן הקבוצה אמר באסיפה משותפת יחד עם רן בן שמעון והשחקנים: "כבר עברתי מאמנים שעזבו, התפטרו או פוטרו, מעולם לא פגשתי במישהו שעושה זאת בדרך מכבדת כל כך ומעוררת כבוד. אני רוצה להודות לרן, אני יודע יותר מכולם כמה היה חשוב לו שנצליח כקבוצה וכל שחקן באופן אישי. רן עוזב אותנו כשאנחנו במקום טוב, עשינו איתו הישג במסגרת האירופית כפי שלא נעשתה מעולם במועדון הזה ואני מאמין שרן ייקח איתו את הדבר הזה הלאה וגם אנחנו. אנחנו נגיעה ממקום שמבטיח העפלה לאירופה ואפשרות לקחת תואר למועדון אחרי הרבה שנים ואני מקווה שנעשה זאת כי גם לרן יהיה חלק בהצלחה כזאת. מכאן והלאה האחריות המלאה היא עלינו השחקנים, כיוון שהבעלים מספק לנו את כל התנאים להצלחה."

 

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה