אחרי שישה משחקים ללא ניצחון: הפועל ירושלים גברה על אחי נצרת



חניכיו של אוהד בוזגלו השיגו 3 נקודות חשובות במאבקי התחתית בזכות שער אדיר של עדי קונסטנטינוס. בשבוע הבא הם יארחו את קטמון בטדי. ליגה ב׳ דרום ב׳: נורדיה צימצמה את הפער מקריית מלאכי

הפועל ירושלים אירחה היום(שישי) את מכבי אחי נצרת באצטדיון טדי, במסגרת המחזור ה-22 של הליגה הלאומית.

החבורה של אוהד בוזגלו בתקופה לא טובה אחרי שישה משחקים ללא ניצחון, כשבמשחק הקודם הם הפסידו למכבי נתניה החזקה.

41 דקות עברו עד שעדי קוסטנטינוס הפציץ את הרשת של האורחת וקבע 1:0 לירושלים אחרי מחצית ראשונה בשליטה אדומה. אחי נצרת הגבירה את הלחץ ככל שעברו הדקות במחצית השנייה, כשבדקה ה-90 מואמן סאלח קיבל כרטיס אדום אחרי עבירה על קונסטנטינוס והשאיר את האורחת בעשרה שחקנים. האדומים הצליחו לשמור על השער ואספו שלוש נקודות חשובות מאוד. 1:0 להפועל בסיום. 

הניצחון הזה העלה זמנית את ירושלים למקום ה-12 כשבמאזנה 24 נקודות. אם קטמון תנצח או תצא תיקו ביום שני נגד נצרת עילית היא תעקוף אותה.

במחזור הבא ירושלים תארח את הפועל קטמון לדרבי באצטדיון טדי.

 

מוקדם יותר היום אירחה בית״ נורדיה את בני יצ׳לאל רחובות במסגרת המחזור ה-20 של ליגה ב׳ דרום ב׳.

זה התחיל לא טוב עבור הצהובים. בדקה ה-4 בני יצ׳לאל רחובות יצאה להתקפה מתפרצת וכבשה ראשונה. נורדיה התעשתה עם שער בדקה ה-23 מרגליו של אסף לוי. בדקה ה-38 הצהובים זכו בכדור עונשין מ-11 מטרים אחרי נגיעת יד ברחבה. דניאל דרעי ניגש לבעוט וקבע מהפך, 2:1 לנורדיה. אסף לוי מצא את הרשת שוב בדקה ה-57 טקבע את תוצאת המשחק. 3:1 לנורדיה בסיום.

הניצחון של הצהובים בתוספת תוצאת תיקו של קריית מלאכי מול עירוני אשדוד, צימקה את הפער בפיסגה לשתי נקודות בלבד בין קריית מלאכי המוליכה לנורדיה. במחזור הבא בית״ר יבנה תארח את חניכיו של עמית ברבש.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה