יש רבע גמר: הפועל ירושלים ניצחה את ריטאס וילנה 77:84



האדומים ניצחו את ריטאס וילנה והבטיחו מקום ברבע גמר היורוקאפ. טרנס קינזי הצטיין(23 נקודות) במשחק שהתעכב בחצי שעה בגלל סל שנשבר. 8,705 צופים פקדו את הארנה

כשהיא במקום הראשון, רחוקה ניצחון אחד מהבטחת מקום ברבע גמר היורוקאפ, אירחה הערב(רביעי) הפועל ירושלים את ריטאס וילנה במסגרת המחזור החמישי של שלב הטופ 16 בהיכל הפיס ארנה. מצבם של האדומים ערב המשחק מצויין. הם ניצחו 3 פעמים מתוך 4 המשחקים בשלב זה, כשאחד מהם היה על זניט סנט פטרסבורג החזקה בארנה. למעשה ירושלים ניצחה כל אחת מהקבוצות בבית ז', כולל את ריטאס וילנה בחוץ. סימונה פיאנג'יאני נהנה היום לראשונה מבריאן רנדל בסגל השחקנים. מאליק היירסטון לעומת זאת עדיין לא חזר מארה"ב עקב סיבות אישיות. מקרה ביזארי קרה בזמן החימום, כששחקן האורחת יוליוס יוצ'יקאס הטביע ושבר את לוח הסל. המשחק התעכב בכחצי שעה. בחמישייה של הירושלמים פתחו בר טימור, קרטיס ג'רלס, טרנס קינזי, טראוויס פיטרסון ואמארה סטודמאייר.

 

מהלך המשחק: 8,705 צופים או את ריטאס וילנה מציגה משחק התקפה מסודר מאוד, כשמהצד השני ירושלים הגיבה לכל קליעה. בשלב מסויים האורחת עלתה ליתרון 4 נקודות, אך טרנס קינזי הראה יכולת מצויינת והפך את התוצאה, 12:11 לירושלים אחרי חמש דקות. שתי שלשות של פיטרסון העלו את ירושלים ליתרון 7 נקודות ומומנטום עבר לצד המארחת. המומנטום הזה נעצר וריטאס הצליחה לצמק את הפער לכדי נקודה, אך שוב זה היה קינזי שקלע שתי נקודות וקבע את תוצאת הרבע הראשון, 22:19 להפועל. הרבע השני היה יותר צמוד והיתרון עבר מצד לצד כמה פעמים, עד שהטבעה של אליהו קבעה יתרון 4 להפועל חמש דקות לפני ההפסקה. בדקות האחרונות של המחצית הראשונה הפועל שוב נכנסה למומנטום חיובי ושוב היה זה אליהו הטביע בדרך ל-47:39 לירושלים במחצית. ריטאס וילנה חזרה מההפסקה בטירוף. ריצת 0:10 מחק את היתרון של המארחת, ולוח התוצאות הראה 51:50 לוילנה אחרי 5 דקות בתוך הרבע. בשלב זה ג'רלס וסטודמאייר התעוררו והחזירו את היתרון לירושלים. האורחת לא נבהלה ולקראת סוף הרבע החזירו לעצמם את ההובלה, ולפני 10 הדקות האחרונות 62:61 לריטאס. הרבע האחרון היה אדום. טרנס קינזי היה מצויין והוביל את ירושלים לעבר הניצחון והבטחת הכרטיס לרבע גמר היורוקאפ. בסיום 84:77 להפועל.

 

בלטו בהפועל: קינזי 23 נקודות, אליהו 14, פיטרסון 13, ג'רלס וסטודמאייר 12 כ"א.

 

לקבוצה יש משחק אחד נוסף בשלב הטופ 16 נגד ניז'ני נובגורוד. אם תנצח אותה, היא תעפיל לרבע הגמר מהמקום הראשון בבית.

 

תמונה באדיבות דקל אוברגוט.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה