הפועל חולון ניצחה את הפועל ירושלים 79:85



לפני שהקבוצות ייפגשו בחצי הגמר, חולון ניצחה את ירושלים בליגה בפעם השנייה העונה. סטודמאייר בלט בשורות המארחת עם 19 נקודות

הפועל ירושלים אירחה הערב(ראשון) את הפועל חולון במסגרת המחזור ה-16 של ליגת ווינר סל בהיכל הפיס ארנה. סימונה פיאנג׳יאני וחניכיו הגיעו למשחק בתקופה טובה מאוד. רק ביום שלישי האחרון הם ניצחו את זניט סנט פטרסבורג ועשו צעד משמעותי לעבר רבע גמר היורוקאפ, כשיומיים לאחר מכן הם גברו על מכבי אשדוד/באר טוביה וגם העניינים בליגה מתחילים להתייצב. למשחק הערב נגד חולון, שהביסה את ירושלים בסיבוב הקודם, לא נרשמו מאליק היירסטון ושון ג׳ונס. בחמישייה פתחו טימור, ג׳רלס, קינזי, אליהו וסטודמאייר.

 

מהלך המשחק: חולון פתחה חזקה והוליכה בפער של 7 נקודות אחרי 5 דקות משחק, 10:17. האורחת המשיכה להפגין משחק התקפה משובח בראשותו של קאליף ווייאט והרבע הראשון נגמר בתוצאה 31:17 לחולון. ברבע השני הפועל ירושלים נתנה את הטון במשחק ההתקפה ועצרה את חולון על 14 נקודות בלבד במהלך עשר הדקות שלפני ההפסקה. יותם הלפרין הציג יכולת טובה מאוד והיה הגורם העיקרי לכך שהאדומים ירדו להפסקה ביתרון, 45:48. המשחק המשיך להיות צמוד גם ברבע השלישי כשהפועל חולון הצליחה להפוך את התוצאה לפני עשר הדקות האחרונות, 66:64 לחולון. סדרות האחרונות קאליף ווייאט התחיל להתעלל באדומים שלא הצליחו לעצור אותו, כשהוא מוביל את חולון לניצחון גדול. 85:79 לאורחת בסיום.

 

בלטו בירושלים: סטודמאייר 19 נקודות, ג׳רלס 14, אליהו והלפרין 12 כ״א.

 

ביום רביעי האדומים יארחו את ריטאס וילנה בארנה.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה