מה יש לעשות בירושלים?



עיר הבירה של ישראל מציעה המון אטרקציות שאתם לא בטוח מכירים. רגע לפני שאתם אורזים מזוודה ויוצאים לטיול זוגי או משפחתי, הנה כמה הצעות שיגרמו לכם להעריך מחדש את עיר הקודש

 

ירושלים היא ללא ספק אחת הערים המפורסמות בעולם. יהודים, נוצרים ומוסלמים מעניקים לירושלים מקום חשוב בתרבות והיא פופולארית גם בקרב תיירים חילונים לחלוטין. הסיבה לכך היא האופן שבו ירושלים מצליחה לשלב בין עבר מפואר והווה תוסס.

מבחינת לינה, ירושלים תציע לכם פתרון לכל כיס. תוכלו לישון בחדר של בית מלון מפואר, או להתחבר לטבע עם אחד הצימרים שמפוזרים בעין כרם. בירושלים יש תמיד מה לעשות ולא חייבים  להסתפק באטרקציות הרגילות של הכותל המערבי והעיר העתיקה.

סיור, מורשת וכדור פורח – הכל בעיר אחת

הרבה אנשים לא מכירים את ירושלים ואת מה שיש לה להציע. את זה אפשר לשנות קודם כל עם סיור מודרך ברגל או באופניים. הסיור עובר בין הסמטאות של העיר והוא מודרך על ידי אנשי מקצוע מנוסים. ניתן לתאם את הסיור בשפה העברית או בשפות אחרות ולהגיע גם עם בני המשפחה והילדים. אפשרות נוספת היא לבחור סיור סגווי ברחבי העיר וכך לחסוך את המאמץ הפיזי וגם ליהנות מחוויה קצת שונה.

מתחם הרכבת בירושלים מרכז המון סוגים של אטרקציות למי שמגיע לחופשה או ביקור קצר. אפשר לשכור אופניים חשמליים כדי לטייל באופן עצמאי, להיכנס למרכז מורשת מנחם בגין על מנת לקבל הצצה למורשת הישראלית או סתם להסתובב ולערוך שופינג בחנויות היוקרתיות. בחלק מעונות השנה פועל במתחם הרכבת כדור פורח, שיאפשר לכם לראות מלמעלה את הנוף הירושלמי המפורסם.

הערב יורד? זה הזמן לצפות בהופעה

הפעילויות בירושלים לא מסתיימות עם רדת החשכה. בשנים האחרונות הפכה עיר הבירה של ישראל למוקד עלייה לרגל עבור שוחרי אמנות מכל רחבי הארץ, בין היתר בזכות סוגים שונים של מופעי אמנות והצגות. ניתן היום לראות הופעות בירושלים של אמנים מובילים ולהצטרף לפסטיבלים מרהיבים. כל מה שצריך לעשות הוא למצוא סגנון מוזיקה מועדף ולהיכנס לאתרי האינטרנט כדי להזמין כרטיס.

הערב הוא גם הזדמנות מצוינת ללכת ברגל ברחובות של ירושלים ולעצור לארוחה קלילה באחת המסעדות. ירושלים היא אחת הערים היחידות שבהן ניתן למצוא שילוב יוצא מגדר הרגיל בין סוגים שונים של אוכל. לא משנה מה מסגרת התקציב שלכם או מה אתם אוהבים לאכול, בירושלים תמיד תוכלו למצוא מנה מקורית ומעוררת השראה.

את הבילוי בירושלים כדאי לקנח עם סיור לילי. אפשר להזמין רכיבה לילית על אופניים ולהרוויח פעילות ספורטיבית, או לצפות בחיזיון הלילי במוזיאון מגדל דוד. המוזיאון מציע מופע אור קולי מרהיב שמתכתב עם הסיפור של העיר ירושלים בדימויי ענק. הוא מתאים לטווח רחב של גילאים ונחשב לחוויה משפחתית יוצאת דופן.


 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה