איך להתאים שידה לחדר שינה?



התאמה של שידה לחדרי שינה מחייבת אתכם להתייחס לפרמטרים כמו מספר מגירות, מידות וצבע. כמו כן, בחרו שידה שמתכתבת עם סגנון העיצוב הכללי של החדר ובדקו את ארץ הייצור והוראות הטיפול. מבולבלים בגלל כל האפשרויות? הנה המדריך המלא

 שידה היא פתרון אחסון שמיועד בעיקר לחדרי שינה. השידה חייבת להתאים לצרכים שלכם ולמידות של החדר כדי לעזור בשמירה על סדר וארגון. שידות לחדרי שינה מגיעות היום במגוון סגנונות ואפשר להשתמש בהן גם כדי להשיג עמדת סטיילינג אישית. הדוגמא המושלמת לכך היא שידת איפור עם מראה מובנית, או הוספה של מראה חדשה לסגנון של שידה קיימת.

השוואה לפי מספר מגירות ומידות

עם זאת, התאמת שידה לחדר שינה היא משימה קשה מכפי שנהוג לחשוב. בשלב הראשון כדאי להתחיל בהשוואה בין דגמי שידות לפי מספר המגירות. החליטו מראש איזה סוג של פריטים אישיים אתם צפויים לאחסן בתוך השידה, ואיזו שיטה תספק את המענה המקיף ביותר. מלבד המגירות, התייחסו להבדלים בעיצוב בין שידה עם כילה, שולחן איפור עם ובלי מראה ושידת מגירות עם דלת.

בשלב השני תוכלו לסנן בין האפשרויות לפי מידות. שולחן האיפור HEMNES של איקאה למשל מגיע במידות 50X100 ס"מ ולכן הוא מתאים לרוב חדרי השינה, בעוד שידת 6 מגירות מדגם MALM תהיה במידות של 78X160 ס"מ. לצורך השוואה, שידת 8 מגירות בדגם HEMNES מגיעה למידות של 95X160 ס"מ, בעוד שידת 6 מגירות בדגם TARVA היא במידות 92X155 ס"מ.

אל תשכחו להתאים את צבע השידה לסגנון העיצוב הקיים בחדרי שינה. אמנם לא כדאי לרכוש סט חדר שינה מלא שמורכב מארונות, שידה ומיטה כי זה בדרך כלל מייצר מראה כבד, אבל בהחלט אפשר להשתמש רק בשידה כפריט דקורטיבי ייחודי. כאן תוכלו להשוות בין צבעים נפוצים כמו אלון, לבן, שחור, ירוק, כחול, טורקיז, צהוב וחום.

למה חשוב לבדוק את ארץ הייצור והוראות הטיפול?

השידה צפויה לשרת אתכם לאורך זמן. סביר להניח שתחליפו שידה רק כאשר תחליטו לעצב מחדש את חדר השינה, אז חשוב לבדוק כבר בהתחלה את ארץ הייצור ואת חומרי הגלם. לפי ארץ הייצור תוכלו לדעת האם מדובר בחומרי גלם איכותיים. תוכלו גם להתייעץ עם אנשי מקצוע בכל מקרה של התלבטות ולקרוא את הנתונים המפורסמים על ידי היצרן. תנו עדיפות לשידה שעומדת בסטנדרטים מחמירים של בקרת איכות, גם אם המשמעות היא תוספת של כמה מאות שקלים במחיר.

באותה הזדמנות תוכלו גם לברר על הוראות הטיפול בשידה. קראו מה צריך לעשות כדי לנקות אותה וזכרו שזה עומד להעסיק אתכם לא מעט זמן. שמירה על שידה נקייה ומאורגנת תאריך את חייה ותמנע הוצאות מיותרות, אך הוראות התחזוקה חייבות להיות ברורות ונוחות.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה