זגורי כבש, עזרא בישל: 0:2 לבית"ר נגד כפ"ס



הרכש של בית"ר ירושלים פרע שטרות כבר במשחק הראשון כשחן עזרא בישל לעידן ורד וישראל זגורי הכפיל. ביום רביעי: שמינית גמר הגביע נגד סכנין

בית״ר ירושלים יצאה הערב(ראשון) למשחק חוץ באצטדיון לויטה נגד הפועל כפר סבא במסגרת המחזור ה-19 של ליגת העל. הירושלמים ניצחו במשחק האחרון שלהם את הפועל חיפה משער של דן איינבינדר, ומאז אותו ניצחון הקבוצה עברה כמה שינויים בסגל. במועדון הצהוב חתמו שני שחקנים ששיחקו העונה בהפועל ת״א- חן עזרא וישראל זגורי. שחקן נוסף שאמור להצטרף הוא המגן השמאלי דין אקאפי שסיכם במועדון, אך לפני המעבר ישלים משחק נוסף במדי הפועל פ״ת. מי שעוד נמצא על הכוונת הוא אייל משומר שקיבל הודעת שיחרור ממכבי חיפה וכרגע נמצא במו״מ עם בית״ר. את הקבוצה עזבו שמעון אבוחצירה שעבר להפועל רעננה, ואורי מגבו שהספיק להופיע אתמול במדי מכבי פ״ת והבקיע לזכותה שער שיוויון נגד האלופה הפועל ב״ש. רן בן שמעון הגיע למשחק הערב בלי קובי מויאל שלא נכלל בסגל עקב מחלה, ובלי איתי שכטר שנעדר בעקבות צבירת כרטיסים צהובים. בהרכב פתחו בוריס קליימן, דן מורי, חסוס רואדה, דוד קלטינס, מרסל הייסטר, דן איינבינדר, קלאודימיר פריירה, אריק סאבו, ישראל זגורי, לידור כהן, ושלומי אביסדריס.

 

מהלך המשחק: החצית הראשונה לא התעלתה לרמה גבוהה מצד שתי הקבוצות. המשחק ברובו היה סטטי ולא נרשמו הרבה אירועים מיוחדים. כפר סבא כבשה שער שנפסל בגלל עבירה, כשמהצד השני רואדה בבעיטה חופשית והייסטר עם טיל מרחוק שפגש את קורה רשמו את המצבים המסוכנים ביותר של בית"ר ב-45 הדקות הראשונות. 0:0 במחצית. בדקה ה-62 ישראל זגורי יכול היה לכבוש שער בכורה במדי בית"ר, אך החמיץ מקו השער. בדקה ה-73 בית"ר עלתה ליתרון כשעידן ורד נגח מקרוב אחרי הרמה נהדרת של חן עזרא. בדקה ה-84 כפר סבא נשארה בעשרה שחקנים אחרי שרן יצחק קיבל כרטיס צהוב שני. דקה לאחר מכן בית"ר הכפילה את התוצאה כשישראל זגורי נגח כדור חוזר לשער של קדוש. 2:0 לבית"ר.

 

לבית״ר אין הרבה זמן לנוח. כבר ביום רביעי הקרוב היא תארח את בני סכנין למשחק במסגרת שמינית גמר הגביע באצטדיון טדי. במוצ״ש לאחר מכן היא תארח את מ.ס. אשדוד למשחק ליגה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה