בשנייה האחרונה: הפועל ניצחה 78:81 את נהריה



ג׳רלס קלע שלשה בהתקפה האחרונה וניצח את המשחק עבור האדומים שפתחו שבוע הכולל שלושה משחקים. אליהו בלט עם 18 נקודות

הפועל ירושלים יצאה הערב(מוצ״ש) לנהריה למשחק נגד עירוני נהריה במסגרת ליגת ווינר סל. האדומים הפסידו ביום רביעי האחרון לזניט סנט פטרסבורג משחק במסגרת הטופ 16 של היורוקאפ, והשבוע הקרוב הוא שבוע משחקים צפוף מאוד מבחינתם כאשר חוץ מהמשחק הערב היא תארח את זניט בבית וביום חמישי אשדוד תגיע גם היא לארנה. בכל הנוגע למשחקי הליגה העונה, ירושלים לא הבריקה במיוחד, אך לאחרונה נרשם שיפור אחרי ניצחונות קלים על קרית גת וגלבוע/גליל. כדי לחלק את העומס בין השחקנים פיאנג׳יאני נתן מנוחה לאמארה סטודמאייר ומאליק היירסטון שלא נרשמו למשחק. בחמישייה פתחו ג׳רלס, טימור, קינזי, אליהו וג׳ונס.

 

מהלך המשחק: לשתי הקבוצות לקח זמן להיכנס למשחק. הן החמיצו המון והתוצאה אחרי ארבע דקות הייתה 4:2 בלבד לנהריה. הפועל המשיכה להראות את התקפה חלשה ואת הרבע הראשון סיימה בפיגור 19:12. נהריה הציגה כדורסל שמח בניצוחו של אקס ירושלים דרווין קיצ׳ן, אלא ששתי שלשות של ג׳רלס ופיטרסון החזירו את הפועל למשחק, 29:26 למארחת 5 וחצי דקות לפני ההפסקה. ירושלים נשארה צמודה לנהריה, עד שהצליחה להפוך את התוצאה אחרי הטבעה של ליאור אליהו, שקבע 40:39 לאדומים במחצית. ירושלים ניצלה ריפיון של המארחת כדי להגדיל את היתרון שלה ולאחר חמש דקות ברבע השלישי היא הובילה 46:52. ירושלים כבר עלתה ליתרון דו ספרתי אך נהריה הצליחה לצמק. 62:55 לאדומים לפני עשר הדקות האחרונות. ירושלים פתחה את הרבע בסערה והכפילה את היתרון שלה, אלא שנהריה התעוררה וצימקה את הפער מהירושלמים ל-5 נקודות בלבד כשנותרו 4:30 דקות לסיום המשחק. המשחק הפך להיות מותחן בדקות הסיום אחרי שנהריה צימקה ל-2 כשנותרה דקה ו-50 שניות לסיום. המארחת הצליחה להשוות, אך דייסון קלע סל חשוב והחזיר את היתרון לאדומים. בצד השני נהריה חזרה מפסק זמן נואש השווה כשנותרו 45 שניות לסיום. הפועל יצאה להתקפה אחרונה וג׳רלס קבר שלשה והשאיר על השעון שתי עשיריות, מכאן נהריה לא הצליחה לחזור. 81:78 להפועל בסיום מותחן.

 

בלטו בירושלים: ליאור אליהו 18 נקודות, טראוויס פיטרסון 16, קרטיס ג׳רלס 14, ג׳רום דייסון 13.

 

הפועל תארח כאמור את זניט ביום שלישי בארנה, כשימושיים לאחר מכן אשדוד תגיע לארנה למשחק ליגה נוסף במסגרת לוח הזמנים הצפוף של הפועל.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה