הפועל ירושלים הביסה את גליל/גלבוע 75:100



חניכיו של פיאנג׳יאני המשיכו ביכולת הנהדרת שלהם מהתקופה האחרונה, וגברו בקלות על גלבוע/גליל בארנה. ביום רביעי: הפועל תשחק נגד זניט בסנט פטרסבורג

הפועל ירושלים אירחה הערב(מוצ״ש) את הפועל גליל/גלבוע בהיכל הפיס ארנה למשחק במסגרת המחזור ה-14 של ליגת ווינר סל. תקופה נהדרת עוברת על החבורה של סימונה פיאנג׳יאני. רק לפני כמה ימים האדומים הציגו יכולת מרשימה בניצחון על ניז׳ני נובגורוד והשלימו ניצחון שני מתוך שני משחקים במסגרת הטופ 16 של היורוקאפ. גם במשחק הליגה האחרון ירושלים הרשימה כשהביסה את קריית גת. הערב הזרים שלא נרשמו לסגל הם קרטיס ג׳רלס שטס לארה״ב ושן ג׳ונס. מי שכן נרשם הוא מאליק היירסטון. בחמישייה פתחו: טימור, דייסון, קינזי, אליהו וסטודמאייר.

 

מהלך המשחק: גליל פתחה את המשחק טוב יותר, כשמנגד הסל הראשון של ירושלים הגיע רק אחרי 2 וחצי דקות משחק. ליאור אליהו המשיך ביכולת טובה והפועל התחילה לחזור, אך אז סטודמאייר קיבל עבירת טכנית וירד לספסל עם עבירה שלישית בשלב מוקדם מאוד משחק. הירידה של הסנטר לספסל לא השפיעה יותר מדי על ירושלים, שצימקה את הפער לנקודה בלבד. 10:9 לגליל לאחר חמש דקות משחק. ג׳רום דייסון ללא ספק היה השחקן הבולט בירושלים ברבע הראשון שנגמר ביתרון של האורחת, 22:24. את הרבע השני ירושלים פתחה בסערה הרבה בזכות פיטרסון שנתן משחק התקפה מעולה ועזר למארחת להשלים ריצת 0:14 מתחילת הרבע השני, בדרך ל-24:36 כשנותרו 6 דקות עד למחצית. הפועל ירושלים הרפתה קצת בהגנה ולא הייתה מפוקסת במשחק ההגנה, דבר שעזר לגליל לצמק את הפער מהמארחת. 45:38 לירושלים בהפסקה. את המחצית השנייה טרנס קינזי פתח נהדר והיה בין האחראים להגדלת היתרון הירושלמי. כל פעם שגליל ניסתה לחזור למשחק ירושלים ביצעה מהלך יפה שעצר לאורחת את המומנטום ולקראת סוף הרבע הפער גדל. 74:59 לירושלים לפני 10 הדקות האחרונות. הרבע הרביעי היה חד צדדי כשירושלים שלטה ללא עוררין ורק הגדילה את היתרון שלה עד הסיום. 100:75 להפועל ירושלים.

 

בלטו בירושלים: טימור 19 נק׳, דייסון 17, קינזי ורוזפלט 14 כ״א, פיטרסון 12, אליהו 8, סטודמאייר 7.

 

ביום רביעי הקרוב הפועל תשחק בסנט פטרסבורג נגד זניט במטרה להשיג ניצחון 3 ברציפות בטופ 16 של היורוקאפ.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה