יס פלאנט ירושלים גאה להציג: סדרת מופעי אופרה לילדים ולמבוגרים



מרכז שרובר לתרבות וקולנוע יס פלאנט בשיתוף עם האופרה הישראלית מציג את עונת האופרה הראשונה בירושלים בסדרת מופעים מיוחדת למבוגרים ולילדים

המופעים בסדרה יועלו על במה באולם הרב תכליתי הגדול והייחודי ביס פלאנט ירושלים.הביטלס, פרנק סינטרה, ברברה סטרייסנד, ג'ודי גרלנד, יחד עם כל השירים האהובים והקלאסיקות המוזיקליות הגדולות מכל הזמנים מתעוררים לחיים בעיבודי אופרה מדליקים, מקוריים, מרגשים ומפתיעים.בנוסף, סדרת האופרה לילדים- "אופרהקידס", עם כל האופרות הגדולות והאהובות מותאמות לקהל הצעיר. בין המופעים שיוצגו: חליל הקסם, הנזלו גרטל, סינדרלה ועוד!

סדנת המופעים יצאה לדרך באוקטובר ומידי חודש יתקיים מופע אופרה למבוגרים ולילדים. להלן מועדי המופעים הבאים: בסדרת המבוגרים:

מחזות הזמר הגדולים 23/1/17 השירים האהובים ממחזות הזמר הגדולים בכל הזמנים כולל אוויטה, CATS, מיס סייגון, פורגי ובס, אחים בדם, סיפור הפרברים ואפילו שלמה המלך ושלמי הסנדלר.

האופרה שרה ביטלס 20/2/17 ערב להיטי הביטלס בביצועים אופראיים ייחודיים הנותנים כבוד ללחנים הנפלאים שלל נון ומקרטני.

הדיוות הגדולות 27/3/17 ממריה קאלאס ועד ג'ולי אנדרוס.. השירים הגדולים של הזמרות הגדולות בכל הזמנים.

בסדרתהילדים:

נישואי פיגרו – מוצרט 23/1/17. מהומה בארמון ביום חתונתן של פיגרו וסוזנה הרוזן מחליט לבטל החתונה. אבל אל דאגה בסופו של דבר סוזנה, בעזרתה של הרוזנת, מחזירה את הסדר על כנו. סוף טוב הכל טוב ואפילו יש חתונה. הפקה ססגונית ועליזה.

תיבת ההפתעות של מוצרט 20/2/17 מסע מרתק ביער קסום בו מגלות שתי אחיות את עולם המוזיקה הקלאסית בכלל ואת הדמויות המופלאות באופרות של מוצרט בפרט. סיפור מופלא המשולב באריות, דואטים ואנסמבלים מהאופרות האהובות של מוצרט והכל בעברית.

אופרה ואגדות ילדים 27/3/17 מה קורה כאשר סינדרלה רוצה להגיע לנשף בארמון, הנזל וגרטל הולכים לאיבוד ביער והנסיך טמינו מחפש אחר הנסיכה פמינה שנחטפה? ואיך נחלצת אליסה לעזרתם? ארבעה סיפורים קסומים שהם סיפור אחד.

 מחיר לכרטיס למופע בסדרת הילדים 59 ₪ מחיר לכרטיס למופע בסדרת המבוגרים 145 ₪

ליעד קרימברג מנהלת השיווק של רשת יס פלאנט מציינת כי יס פלאנט ירושלים ומרכז שרובר לתרבות גאה לארח את סדרת האופרה בשיתוף עם האופרה הישראלית. מרכז שרובר לתרבות וקולנוע יס פלאנט ירושלים חרט על דגלו להציע חוויה תרבותית נגישה לקהל הרחב ומהווה בית לאומנות ותרבות מכל התחומים: הופעות תיאטרון, מוזיקה, מחול, תערוכות אומנות ועוד. שיתוף הפעולה עם האופרה הישראלית מגיע באופן טבעי ויוצר חיבור ממשי בין תרבות העיר ותרבות המתחם.

תמונה: צבקר פיגרו באדיבות יח"צ 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה