ליגה לאומית: הפסד להפועל ירושלים, תיקו לקטמון



חניכיו של אוהד בוזגלו הפסידו לבני לוד 1:0, קטמון חילצה תיקו 2:2 נגד הפועל פ"ת

הפועל ירושלים והפועל קטמון שיחקו הערב(שלישי) במסגרת משחקי המחזור ה-18 של הליגה הלאומית בכדורגל. הפועל קטמון אירחו את הפועל פ״ת באצטדיון טדי והפועל ירושלים יצאה למשחק חוץ נגד בני לוד.

 

הפועל ירושלים הספיקה להעפיל ביום שישי האחרון לשמינית גמר גביע המדינה בכדורגל כשניצחה את הפועל עפולה באצטדיון טדי. בהגרלה שהתקיימה אתמול האדומים קיבלו את הפועל ר״ג, הגרלה נוחה ביחס לכך שישנן 12 קבוצות מליגת העל ורק 4 מהלאומית שישתתפו בשמינית. במסגרת הליגה הפועל לא יציבה, כשבמשחק האחרון היא הפסידה למכבי הרצליה משער שכבש האקס אופיר עמרם. הערב ירושלים יצאה ללוד והפסידה 0:1 משער של סאלם אבו סיאם בדקה ה-79 מהנקודה הלבנה. אותו אבו סיאם גם הורחק שבע דקות לאחר מכן, דבר שכאמור לא עזר להפועל ירושלים לצאת מהמשחק עם נקודות. במחזור הבא תארח הפועל ירושלים את בית״ר ת״א/רמלה באצטדיון טדי.

 

לעומת הפועל ירושלים, הפועל קטמון נחה ולא שיחקה במשך שבוע חצי מאז מחזור הליגה האחרון. הערב חניכיו של בני בן זקן אירחו את הפועל פ״ת באצטדיון טדי במטרה לחזור למסלול הניצחונות אחרי הפסד לראשל״צ במחזור הקודם. קטמון נכנסה לבעיה כבר בדקה הרביעית כשפ"ת עלתה ליתרון 0:1 משער של ירין חסן. 8 דקות בלבד עברו ופ"ת הכפילה כשהפעם מתן בלטקסה מצא את הרשת. קטמון הצליחה לצמק בדקה ה-41 אחרי שאבירם ברוכיאן כבש מהנקודה הלבנה. בדקה ה-74 איציק כהן השווה את התוצאה והקבוצות נפרדו בתיקו 2:2. במחזור הבא הפועל קטמון תצא למשחק חוץ נגד הפועל עכו. 

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה