מוכנה לניז׳ני: הפועל הביסה 50:89 את מכבי קריית גת



האדומים, ללא פיאנג׳יאני(נעדר עקב מחלה) על הקווים, הביסה את קריית גת בקלות. ביום רביעי הם יארחו את ניז׳ני נובגורוד בארנה

הפועל ירושלים אירחה הערב(ראשון) את מכבי קריית גת במסגרת משחקי ליגת ווינר סל בהיכל הפיס ארנה. האדומים הגיעו למשחק לאחר ניצחון במחזור הראשון של הטופ 16 ביורוקאפ על ריטאס וילנה, כשעוד לפני כן העפילה לחצי גמר גביע המדינה. שון ג׳ונס שנפצע בקרסולו לא נכלל בסגל ירושלים למשחק. גם סימונה פיאנג׳יאני נעדר מההתמודדות עקב מחלה. מי שהחליף אותו על הקווים הוא עוזר המאמן מודי מאור. בחמישייה של ירושלים פתחו טימור, ג׳רלס, קינזי, אליהו וסטודמאייר.

 

מהלך המשחק: הפועל פתחה את המשחק נהדר והובילה 0:7, אך קריית גת חזרה למשחק. בהפועל לא נבהלו מהמומנטום שנעצר, והגדילו את היתרון שוב. הרבע הראשון נגמר בתוצאה 20:12 לאדומים. גם הרבע השני היה בסימן. אדום. הפועל המשיכה להיות דומיננטית בלי הרבה הפרעה מצידה של קריית גת ועלתה ליתרון 28:46 בסיום מחצית אחת. אחרי ההפסקה שכללה את הגרלת חצי גמר הגביע, הקבוצות עלו לרבע השלישי, והפועל המשיכה לתת את הטון. גם את הרבע השלישי האדומים סיימו ביתרון דו ספרתי, 45:62. ברבע האחרון הפועל לא ריחמה על קריית גת והגדילה את היתרון. בסיום 89:50 להפועל.

 

במהלך מחצית המשחק הערב נערכה הגרלת חצי גמר הגביע, ונקבע כי הפועל ירושלים תשחק נגד חולון, ומכבי ת״א תפגוש את אשדוד. חצאי הגמר יערכו ב-13 בפברואר בהיכל הפיס ארנה. המשחק הבא של הפועל ירושלים יהיה כבר ביום רביעי, כשתארח את ניז׳ני נובגורוד בהיכל הפיס ארנה.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה