רגועה לשבוע: בית"ר ניצחה את מכבי ת"א 0:1



שכטר סחט פנדל וכבש שבעצמו מהנקודה הלבנה. רן בן שמעון זכה כנראה לשבוע נוסף של חסד. המשחק הבא של בית"ר יהיה נגד כפר סבא בגביע

בית״ר ירושלים אירחה הערב(שני) את מכבי ת״א באצטדיון טדי במסגרת המחזור ה-16 של ליגת העל בכדורגל. המועדון הירושלמי הגיע למשחק הערב בעיצומה של תקופה קשה אחרי ניצחון בודד(נגד מכבי חיפה)מתוך שישה משחקים. במחזור הקודם בית״ר הפסידה לקריית שמונה בחוץ ומחזור קודם לכן הם סיימו בתיקו מול מכבי פ״ת. מפלס הלחץ, שגם ככה לא נמוך בבית וגן בשיגרה, עלה אפילו יותר כשאלי טביב הגיע לאחד מאימוני השבוע וקיים אסיפה לשחקנים במטרה לגרום להם לשפר את יכולותיהם. הבעלים אף קיים שיחה אישית עם המאמן רן בן שמעון ושמע ממנו הסברים ליכולת של הקבוצה. הערב מאמן הצהובים שחורים ביצע מספר שינויים בהרכב. בוריס קליימן פתח בין הקורות, חסוס רואדה ששהה בחופשה בחו״ל, חזר לארץ ופתח על חשבון כחילה לצידו של דן מורי. מרסל הייסטר שלא חש בטוב לא פתח ובמקומו שיחק אורי מגבו בצד שמאל, כשבצד ימין פתח דוד קלטינס. קלאודימיר פריירה חזר למרכז הקישור על חשבון קובי מויאל לצידם של אריק סאבו ודן איינבינדר. עידן ורד, ז'והאן אודל ואיתי שכטר פתחו בהתקפה.

 

מהלך המשחק: מכבי פתחה טוב יותר את המשחק, אך דווקא סאבו הגיע להזדמנות ראשונה כשניסה לסכן את השער של ראיקוביץ' בבעיטת מספרת, אך שלח את הכדור החוצה. בדקה ה-15 איגייבור הגיע למצב, אך גם הוא שלח את הכדור מעל השער. בדקה ה-26 מדוניאנין בעט כדור חופשי שפיספס את המסגרת במעט וכמעט קבע יתרון לאורחים. שתי דקות לאחר מכן עידן ורד סיכן את השער והכדור שרק ליד העמוד. בדקה ה-36 בית"ר זכתה בכדור עונשין כששכטר הוכשל ברחבה. שכטר עצמו ניגש לבעוט וקבע 1:0 לבית"ר. בית"ר כמעט הכפילה בדקה ה-43 אחרי מבצע נהדר של ורד, אך ראיקוביץ' היה במקום. בדקה ה-60 עדן בן בסט שנכנס הגיע להזדמנות מסוכנת אך בעט החוצה. שתי דקות לאחר מכן החלוץ הגיע להזדמנות נוספת כשבעט בעיטה די מרושלת, אך קליימן עדיין היה צריך למתוח איברים כדי להדוף לקרן. בדקה ה-74 עידן ורד קיבל כדור בצד שמאל ושיחרר בעיטה שראיקוביץ' קלט בקלות. עשר דקות לאחר מכן בן בסט קיבל כדור מהאוויר ונגח כדור שחלף ליד העמוד. בסיום 1:0 לבית"ר.

 

במחזור הבא תשחק בית״ר נגד הפועל אשקלון בחוץ, אך לפני זה היא תארח את הפועל כפר סבא במסגרת סיבוב ח׳ של גביע המדינה.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה