הפועל ירושלים הפסידה להרצליה, הפסד גם לקטמון



חניכיו של בוזגלו ספגו שער מאקס הקבוצה אופיר עמרם, והפסידו 1:0. קטמון הפסידה 2:0 בראשל״צ, אורי כהן כבש שער עצמי וגיא גרוס קבע את תוצאת המשחק. ליגה ב׳ דרום ב׳: נורדיה הביסה את בית שמש

שתי האדומות של העיר שיחקו היום(שישי) במסגרת המחזור ה-17 של הליגה הלאומית, כשהפועל ירושלים אירחה את מכבי הרצליה, והפועל קטמון שיחקה בחוץ נגד הפועל ראשל״צ.

 

קטמון יחד עם בני בן זקן במשחקו השני בלבד במועדון, ניצחה בהופעת הבכורה של המאמן על הקווים את עפולה במחזור הקודם וקיוותה לייצר רצף ניצחונות. קבוצת האוהדים אכן שלטה ברוב המחצית הראשונה, אלא שדווקא ראשל״צ עלתה ראשונה ליתרון בדקה ה-41 אחרי כדור קרן שפגע באורי כהן של קטמון ונכנס. 1:0 למארחת במחצית. בדקה ה-77 ראשל״צ הכפילה את היתרון שלה אחרי עוד כדור קרן. קפטן המארחת גיא גרוס עלה לנגיחה וקבע 2:0 למארחת. במור הבא תארח קטמון את הפועל פ״ת בטדי.

 

הפועל ירושלים אירחה את מכבי הרצליה באצטדיון טדי, אחרי שבמחזור הקודם סיימה בתיקו 1:1 נגד עירוני נשר. המחצית הראשונה בטדי הייתה חלשה מאוד, והקבוצות כמעט ולא הגיעו למצבים, בדרך ל-0:0 בהפסקה. בדקה ה-66 הרצליה יצאה להתקפה שהסתיימה בהגבהה לרחבה ואקס הפועל ירושלים, אופיר עמרם, כבש את שער היתרון של האורחת. במחזור הבא תצא ירושלים למשחק חוץ מול בני לוד, אך עוד קודם לכן היא תפגוש את עפולה במסגרת סיבוב ח׳ של גביע המדינה.

 

מוקדם יותר במסגרת ליגה ב׳ דרום ב׳ אירחה עירוני בית שמש את בית״ר נורדיה במודיעין. נורדיה לא התקשתה מול בית שמש והביסה אותה 0:7. ליאור עדיקא כבש ראשון בדקה ה-19 ושלוש דקות לאחר מכן ציון זקן הכפיל. אביתר ברוכיאן כבש את השער השלישי לפני שבדקה ה-33 הוא בישל לא ליאור משלי את הרביעי. שתי דקות בלבד עברו ושי ניסים הפגיז מרחוק את החמישי וקבע את תוצאת המחצית. בדקה ה-65 אביתר ברוכיאן השלים צמד, ובדקה ה-82 ליאור עדיקא שכבש את השער הראשון השלים צמד משלו וקבע את תוצאת המשחק. במחזור הבא מכבי באר שבע תארח את נורדיה.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה