גביע המדינה: קטמון הודחה אחרי 3:0 לרמה״ש



סיבוב ז׳: האדומים לא הצליחו להתאושש אחרי התבוסה בליגה והודחו בגביע אחרי שערים של יוסי שבחון(51 פ׳, 72) ואוגניין דמיאנוביץ׳(78). הפועל ירושלים הביסה אתמול 0:5 את א.ס. חולון והעפילה לסיבוב ח׳. ההגרלה ביום חמישי

הפועל קטמון יצאה הערב(רביעי) לרמה״ש למשחק מול הפועל המקומית במסגרת משחקי סיבוב ז׳ של גביע המדינה בכדורגל. האדומים בהדרכתו של ניר רייכמן ספגו תבוסה קשה ביום שישי האחרון כשהובסו 6:0 ע״י אחי נצרת במסגרת משחקי הליגה הלאומית, כשכמה ימים לפני אותו משחק התפטר מאמנם פרדי דוד.

 

הערב באצטדיון גרונדמן קטמון הגיעה כדי להחזיר את הכבוד שאבד לה ביום שישי האחרון. המחצית הראשונה הסתיימה בתיקו ללא שערים, אך במחצית השנייה האדומים קרסו שוב. בדקה ה-51 נכבש השער הראשון במשחק, כשיוסי שבחון כבש בפנדל. שתי דקות בלבד לאחר השער גיא ליפקה מרמה״ש הורחק בכרטיס אדום והמארחת נשארה ב-10 שחקנים. ההרחקה לא הפריע לרמה״ש כי כבר בדקה ה-72 יוסי שבחון קיבל מסירת עומק מצויינת, כשכל הגנת קטמון בטוחה שהוא בנבדל. שבחון עמד מול השוער, הטעה אותו בקלות ועבר אותו בדרך ל-2:0 לרמה״ש. שש דקות לאחר מכן קטמון ספגה שוב בקלות, כשאוגניין דמיאנוביץ׳ קיבל מסירת רוחב בתוך הרחבה ומקרוב גילגל אתה שלישי. אם זה לא מספיק, גם קטמון נשארה בעשרה שחקנים בדקה ה-88 אחרי שאריאל הדר הורחק בצהוב שני. 3:0 לרמה״ש בסיום.

 

משחקי הגביע נפתחו כבר אתמול כשאחותה העירונית של קטמון, הפועל ירושלים, פירקה 0:5 את א.ס. חולון. הייתם חלבי התכבד בשער הראשון בדקה ה-24. שמונה דקות בלבד לאחר מכן אנתוני וראן המצויין הכפיל, ושתי דקות בלבד אחר כך אמיר בן שמעון כבש את השלישי. ממש לפני שריקת הסיום של המחצית הראשונה וראן השלים צמד כשכבש מהנקודה הלבנה, ובדקה ה-55 אמיר בן שמעון השלים צמד משלו וקבע את תוצאת המשחק.

 

הגרלת סיבוב ח׳ של משחקי הגביע תיערך ביום חמישי, כשגם קבוצות ליגת העל יצטרפו.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה