חליפות חתן – איך תתלבשו יפה לחתונה שלכם



עד לפני כמה שנים, היו אלו הנשים שהשקיעו זמן ומשאבים רבים ברכישת שמלת כלה לחתונתן, בעוד הגברים היו בוחרים חליפה פשוטה לאירוע. עם השנים, גם הגברים החלו להשקיע זמן ומשאבים ברכישת חליפת חתן, על מנת להיראות במיטבם ברגע החשוב של חייהם. זה מה שהם מצפים מעצמם וזה מה שהכלה והאורחים מצפים מהם.

השינוי חל, הן בעקבות רצון של הגברים עצמם להיראות טוב יותר, ובהחלט באופן שיהלום את האירוע, אך הוא חל גם בעקבות שינוי בהיצע, עם השנים נפתחו יותר ויותר חנויות אופנה שמיועדות לגברים ובפרט חנויות לחתן. בחנויות אלו ניתן למצוא חליפות מסוגים שונים, הן חליפות לקיץ והן לחורף, חליפות אלגנטיות וחליפות קלאסיות, חליפות 3 חלקים או חליפות 4 חלקים. לצד אותן חנויות אנחנו יכולים גם למצוא שורה של אתרי אינטרנט, מהארץ ומחו"ל, שמאפשרים לחתנים להזמין חליפות חתן, הן חליפות מוכנות והן חליפות בעיצוב אישי.

לפני שנסביר כיצד רוכשים חליפת חתן בצורה נכונה, נדגיש נקודה אחת, הרבה יותר נכון לרכוש חליפת חתן בחנות, בה ניתן למדוד אותה ולא באתרי אינטרנט שם אפשר לרכוש את החליפה מוכנה או בהזמנה אישית מבלי שניתן למדוד אותה לפני כן. כשאתם רוכשים חליפה בצורה כזו, אתם מהמרים שהחליפה לא תתאים לגודל שלכם וכן לא תהיה לשביעות רצונכם. לכן, גם אם זה דורש מכם זמן ואתם צריכים להשקיע בכך יותר כסף, משתלם לכם לרכוש חליפת חתן בחנות בה אתם יכולים לראות את החליפה בעיניים, למשש ולמדוד אותה, מאשר לרכוש חליפה באתר אינטרנט, אפילו אם זה במחיר מוזל יותר.

כיצד קונים חליפת חתן

תחילה עליכם להחליט מה הסגנון שלכם, האם אתם בעד סגנון קלאסי או מודרני, האם אתם מעוניינים בחליפה מוכרת וידועה או בחליפה מקורית, אתם צריכים לבחור בין חליפות אופנתיות או חליפה טרנדית. כמובן שאתם צריכים להחליט גם מה סוג החליפה שאתם מעוניינים בה, על פי עונת השנה. אם זה אירוע קיץ, אתם תרצו בוודאי לרכוש חליפה קלילה ואם זו אירוע חורפי, אז תעדיפו חליפה קלאסית יותר, כזו שמתאימה לחורף.

לאחר מכן, תחליטו על הצבעים, הכלל אומר, שהמכנס והז'קט צריכים להיות באותו צבע, החולצה צריכה להיות בצבע שונה, ככה או בהיר יותר, תלוי בסוג הז'קט. כל זה כשצריך להיות ניגוד לצבע העור שלכם. אם אתם כהים תלבשו חליפה בהירה יותר, אם אתם בהירים, תעדיפו חליפה יותר כהה.

אל תשכחו שעל כל זה עליכם להוסיף עניבה או פפיון, וכמובן מטפחת בכיס החליפה, חגורה מתאימה, וכשאתם מודדים את החליפה, תעדיפו לעשות את זה כשאתם נועלים את הנעליים של האירוע. כך תוכלו לדעת בדיוק כיצד תיראו ביום החתונה.

לפני שאתם בוחרים חליפת חתן, תדאגו לעבור על קולקציות שונות בשביל שיהיה לכם מושג מה אתם מחפשים וכיצד אתם רוצים להיראות באירוע. אל תגיעו לחנות ללא מידע מוקדם, כי זה תתבלבלו, ולא תדעו מה לבחור. רצוי גם להגיע לחנות שלושה שבועות לפני האירוע, בזמן שיהיה מספיק זמן לתקן את החליפה. כך גם יהיה לכם מקדם זמן רחב מספיק, בשביל לבחון מספיק מקומות בטרם תחליטו איפה אתם רוצים לקנות.

אם אתם מחפשים כעת מקום לרכוש חליפת חתן, ההמלצה שלנו היא לפנות ל - גדי ואייל gady&iyal, חנות חליפות חתן מובחרת אשר מציעה מגוון רחב של דגמים חליפות לחתונות מכל הסוגים, בכל תנאי מזג האוויר. אתם מוזמנים לפנות עוד היום ולקבל הצעת מחיר אטרקטיבית.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה