מבצע באנו חושך לגרש .....



במכון "תורת יאשיהו" הדפיסו כמות של 100000 עותקים קונטרס לימי החנוכה. "כי אתה תאיר נרי ה' אלקי יגיה חשכי" הלכות ומנהגים לימי החנוכה מפי כבוד קדושת האדמו"ר רבי יאשיהו יוסף פינטו שליט"א.

הקונטרס הודפס בכמות עצומה של 100000 עותקים שיופצו בכל רחבי הארץ והעולם היום יצאו המפיצים לכל רחבי הארץ והעולם לחלק כל הכמות קונטרסים לימי החנכה הבאים עלינו לטובה לאורה

מתוך הקונטרס לימי החנוכה דברי חיזוק מכבוד קדושת האדמו"ר פינטו שליט"א:

אחד הדברים שנס חנוכה מלמד אותנו, הוא כוח האחדות בני ישראל היו מעטים, מאוחדים, שהכניעו את המרובים.
וידוע מעשה על תלמיד, שהלך לרבו ואמר לו: רבי הגדול תן לי עצה איך אזכה ליראת ה׳? ענה לו רבו: אין לי עצת פלא לתת לך להיות ירא אלוקים, אך יש לי עצת פלא לתת לך להיות אוהב אלוקים. התפעל התלמיד ואמר לרבו ילמדני רבי איך? ענה ואמר לו: כאשר תזכה להיות אוהב ישראל, הדבר הבא אחרי הוא, להיות אוהב אלוקים.

כאשר אדם מנהיג עצמו להיות אוהב ישראל ולראות את מעלת חברו ולא חסרנו, ולהרגיש אחדות עם האחר, לא יעברו ימים שיזכה להיות אוהב ה׳.

ויזהר וישמר האדם, מהשפעות החיצוניות, אשר ברבות הימים, יכולים הם לשנות את כל מהותו ואישיותו של האדם וזה עניין פרסום הנס של חנוכה, להיות איתן בדעתו ולא לשנות את דעתו, חדשות לבקרים.

בימים אלו מכון "תורת יאשיהו" מכון העוסק בהדפסת והפצת ספריו של כבוד האדמו"ר רבי יאשיהו יוסף פינטו שליט"א, אנשיו מגיעים בהפצת ענק לכל מקום בארץ ורחבי העולם.

מנהל מכון ההפצה "תורת יאשיהו" אומר : "אנחנו מתחילים במבצע רחב היקף בכל הארץ ורחבי העולם בהפצת הקונטרס "כי אתה תאיר נרי ה' אלקי יגיה חשכי הלכות והנהגות דברי תורה וחיזוק על ימי החנוכה מהאדמו"ר פינטו שליט"א.המכון בקשר שוטף עם ראשי הקהילות בארץ ובעולם לקבלת הקונטרסים לימי החנוכה להפצה חזקה.המכון מקבל המון פניות של בקשות לספריו הקדושים המלאים קדושה ואור עצום,ספריו הקדושים נותנים כוחות גדולים להתמודד בניסיונות החיים,הקונטרס לימי החנוכה הודפס בכמות אדירה של מאה אלף עותקים.
יש לציין שספריו הקדושים של כבוד האדמו"ר שליט"א מחולקים חינם לזכות זיכוי הרבים .


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה